Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 26 comments

loneshadowdragon's avatar

Report | 04/03/2009 6:02 pm

loneshadowdragon

sup, havnt seen you on in a while you should message me
retroZOMBIE13's avatar

Report | 12/15/2008 6:04 pm

retroZOMBIE13

noob tastic!
retroZOMBIE13's avatar

Report | 11/28/2008 9:53 am

retroZOMBIE13

rawr!
Rianea's avatar

Report | 11/20/2008 12:56 pm

Rianea

heyy ^.^

whats up?
foxy-tiger-lady's avatar

Report | 11/18/2008 10:32 am

foxy-tiger-lady

Thanks for buying.
His_teddy_bear_rp's avatar

Report | 11/02/2008 7:23 am

His_teddy_bear_rp

Hey Etienne, it's Ashley, Dan's sister. Dan says "Play Zomg! and can he have that dark elf dagger thingie." Anyway, ttyl^^
loneshadowdragon's avatar

Report | 10/31/2008 7:13 pm

loneshadowdragon

yeah, but only for a visit in april.
loneshadowdragon's avatar

Report | 10/31/2008 2:39 pm

loneshadowdragon

im doing good, know that im out of trouble for fighting. Im in virginia by the way.
XxGothicHeartxX's avatar

Report | 10/22/2008 6:55 am

XxGothicHeartxX

haha THURSDAY BAKU!!!!!
munkeyz26's avatar

Report | 10/17/2008 3:02 pm

munkeyz26

umm....... ok
munkeyz26's avatar

Report | 10/16/2008 6:28 pm

munkeyz26

i know but do i know u? or how did u get to my profile or where ever
munkeyz26's avatar

Report | 10/15/2008 2:45 pm

munkeyz26

hi, who are you?
Rianea's avatar

Report | 10/09/2008 5:42 pm

Rianea

BECAUSE IDK!?!!?

idk.

just being random.

rawr?
Rianea's avatar

Report | 10/07/2008 4:51 pm

Rianea

LMFAO XDD

idk...

oh yeah im going to egg ur house

WATCH YOURSELF ETIENNE!!
retroZOMBIE13's avatar

Report | 10/06/2008 5:03 am

retroZOMBIE13

smoof!
Rianea's avatar

Report | 10/03/2008 7:41 pm

Rianea

b***h!!!

b***h!!

BIIIITTCCH!!!!!
retroZOMBIE13's avatar

Report | 10/02/2008 11:09 am

retroZOMBIE13

spam...

HA!

sry

i need gold...
nvus2007's avatar

Report | 09/30/2008 7:45 pm

nvus2007

congrats on you bid and in the words of Apu, Thank you come again
retroZOMBIE13's avatar

Report | 09/30/2008 1:43 pm

retroZOMBIE13

quick!

to the noob-mobile!
loneshadowdragon's avatar

Report | 09/27/2008 12:51 pm

loneshadowdragon

good you?
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum