Essassani

Essassani's avatar

Last Login: 05/27/2011 5:47 pm

Gender: Female

Location: Regina

Occupation: Meh

Personal Website

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

No items equipped.

Wish List

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.04

Total Posts: 190

Latest Posts

 

Signature

User Image

Media

Unable to identify Vimeo video URL.

My Aquarium

Your aquarium is undergoing maintenance!

About

http://www.lightconnection.org/planetaryorigin/sirius.html



About me!

User Image Herro! biggrin

--Can I be your friend?
Anyone is welcome to be my friend!


--How old are you?
16! booyah


--What's your real name?
Jessica adele fisher


--Where do you see yourself in __ years?
Bring somewhat famous, and helping people.

--What are your favorite websites?
Deviantart, Gaia online, Youtube, Failblog, Funnyjunk, Photobucket sometimes.


--What is you most important posession?
My grandmas necklace.


--What is your favorite style of art?
Traditional, and digital sometimes.


--What does your username mean?
Ms 'savior' (spanish, got the idea from Resident evil 4's monster, Dr Salvador, chainsaw plaga)


-- Favorite color?
Red, but generally all of em xD


-- Farvorite number?
11

--Favorite day/week/month?
My birthday!

--Favorite food/Drink?
cola, and bacon!

--What is your favorite pass time?
drawing, day dreaming, youtubing, and thinking.


--Where do you live?
In a house.

--What clubs are you in?
some guild, idk

--Do you work? Is so where?
Nope.

User ImageGah im a fangirl!! biggrin

User ImageUser ImageUser ImageUser ImageUser ImageUser ImageUser ImageUser ImageUser ImageUser ImageUser ImageUser ImageUser ImageUser ImageUser Image
User ImageUser Image
User ImageUser Image

Comments

View All Comments

Kira Yukari Report | 12/22/2010 7:59 pm
Kira Yukari
User Image


User ImageUser Image










lol what do you think?.














xgoodxpaintingxtoxmex

xxxxxxxxxxxxxxxxxxhasxalwaysxbeenxlikexxfriend.

xxxxxxxxxxxxxxitxkeepsx mexcompanyx;

comfortsx mexandxinspiresx me. [/align
SonicSweeti Report | 10/25/2010 3:51 pm
SonicSweeti
XD thanks ^^
SonicSweeti Report | 10/25/2010 2:26 pm
SonicSweeti
olley oxygen free? makes me smile smile
SonicSweeti Report | 10/24/2010 8:19 pm
SonicSweeti
@status: yes I also hate that.
OMG I love the song playing on your profile, must get....
Zionne Report | 10/10/2010 9:35 pm
Zionne
thanks for buying
The Kodama Report | 10/10/2010 2:51 am
The Kodama
Thank yew c:
Supreme Drop Report | 10/05/2010 7:32 am
Supreme Drop
thnx for buying
Mr Mistress Report | 09/01/2010 6:08 pm
Mr Mistress
Lol thats almost what we were talking about thats weird. o.o
User Image
what if that squrriel today turned into this!`
lol
Mr Mistress Report | 08/28/2010 9:22 pm
Mr Mistress
8O wtf?
User Image
muhahahah! CX
Mr Mistress Report | 08/28/2010 9:16 pm
Mr Mistress
i couldnt see anything. lol.
User Image
im making fun of you XD
 
 
picture
picture
picture