Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 9008 comments

Murder Husband's avatar

Report | 01/15/2018 1:15 am

Murder Husband

Keeping my fingers crossed for 2018 to hold a prosperous year for us.
Murder Husband's avatar

Report | 11/18/2017 2:49 am

Murder Husband

User Image
Murder Husband's avatar

Report | 11/09/2017 2:20 am

Murder Husband

I remember your voice being somewhat like his, anyway. I feel you on the lack of a loving family. sad
Murder Husband's avatar

Report | 10/03/2017 9:35 pm

Murder Husband

I literally can't see Bob Belcher without seeing you as Bob Belcher.
Murder Husband's avatar

Report | 03/07/2017 11:58 am

Murder Husband

How do you feel, knowing what was once one of your favorite songs is now a meme? XD
Diloriate96's avatar

Report | 08/23/2016 9:16 am

Diloriate96

Thank you, kind stranger! ^-^
Murder Husband's avatar

Report | 08/01/2016 2:48 pm

Murder Husband

Will do!
Murder Husband's avatar

Report | 07/31/2016 10:35 pm

Murder Husband

Well, every now and then I log in to skype, if you ever wanna chat again!
Murder Husband's avatar

Report | 07/26/2016 7:33 pm

Murder Husband

Ah yeah, I suppose that's my fault. ;; Sorry.
But I'm glad to hear from you!
Murder Husband's avatar

Report | 07/25/2016 11:25 pm

Murder Husband

I'm really glad you checked! I was listening to Anamanaguchi the other day and instantly thought of you!

I'm sorry that it's been so long. Just getting through life, now living in New Orleans! You?
Murder Husband's avatar

Report | 07/22/2016 4:50 pm

Murder Husband

Hey Tim. It's Dara. Hope all is going well in life for you.
Aave_Triage's avatar

Report | 10/20/2015 10:21 am

Aave_Triage

Digging the bucket-knight look!
Also a fellow Floridian, haha.
CosmicLink's avatar

Report | 05/20/2015 12:33 am

CosmicLink

Saw you around and your avatar interested me. xD I was pleasantly surprised to see you like Soul Calibur! Who's your favorite character?
I love Kilik, always have. But Link would definitely be my favorite if he was still around.
(Also, some avi art would be awesome but that is totally up to you)
Queen Ava De Archleone's avatar

Report | 02/14/2015 10:00 am

Queen Ava De Archleone

heart heart heart heart exclaim exclaim HAPPY VALENTINE'S DAY DARLING, & MANY MANY MORE exclaim exclaim heart heart heart heart



User Image
Velra Datha's avatar

Report | 10/08/2014 11:32 pm

Velra Datha

Lol, it's still really neat.. I've always wanted to kinda do a game boy color type profile, but idk coding well enough to even try. O.-
Velra Datha's avatar

Report | 10/07/2014 11:11 pm

Velra Datha

Thank you. I can only use wix because I am a major scramble brain with coding. D:
Velra Datha's avatar

Report | 10/07/2014 2:29 pm

Velra Datha

I love your profile. <3 It is wayyyy too amazing. :3 heart heart
pursuits's avatar

Report | 10/01/2014 8:59 pm

pursuits

Ok lemme email it to myself from my phone.
It's proof of her dumbness.
pursuits's avatar

Report | 10/01/2014 8:54 pm

pursuits

Wanna see a video of her chasing a automated laser toy?
pursuits's avatar

Report | 10/01/2014 8:48 pm

pursuits

No she's just dumb. (:
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!