Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 121 through 140 of 744 comments

iSpiffy's avatar

Report | 03/20/2010 3:16 pm

iSpiffy

idk, i just looked at this sugarplum fairy dress and top at bartong...maybe......
iSpiffy's avatar

Report | 03/20/2010 3:13 pm

iSpiffy

lolz, yah lost meh at colorful weddng. heheh i just couldn't follow there dezzi. hahah
iSpiffy's avatar

Report | 03/20/2010 3:09 pm

iSpiffy

lolz, i tried on every single one of those dresses last night. they are more party dresses than wedding one's. but it is a nice dress. :3 hmm.......
iSpiffy's avatar

Report | 03/20/2010 3:07 pm

iSpiffy

i'll check it out. ^^
iSpiffy's avatar

Report | 03/20/2010 3:02 pm

iSpiffy

lolz, heheh, wellhave fun. ^^
iSpiffy's avatar

Report | 03/20/2010 3:00 pm

iSpiffy

pretty unlimited.
iSpiffy's avatar

Report | 03/20/2010 2:59 pm

iSpiffy

thanxies. if yah find a dress yu think would look gud on me let meh know.
iSpiffy's avatar

Report | 03/20/2010 2:53 pm

iSpiffy

lolz, no i tried to go shopping yesterday but the dresses suck. so imma save up for winter rose or something.
iSpiffy's avatar

Report | 03/20/2010 2:50 pm

iSpiffy

lolz, not right now. im still trying to takethis all in. heheh
iSpiffy's avatar

Report | 03/20/2010 2:47 pm

iSpiffy

lol, we haven't really went deep into detail about it et. he just proposed yesterday, and i said yes this morning. lmao, i see a wedding planner. heheh, yu sound like yu wana be one in rl though. kinda
iSpiffy's avatar

Report | 03/20/2010 2:43 pm

iSpiffy

his username is bi0 reborn.
iSpiffy's avatar

Report | 03/20/2010 2:37 pm

iSpiffy

lolz, nah just on gaia. im too young to get married. lmao
iSpiffy's avatar

Report | 03/20/2010 2:33 pm

iSpiffy

lol, well im sorry. hey did i tell yah my bf proposed.
iSpiffy's avatar

Report | 03/20/2010 2:28 pm

iSpiffy

awww, that sucks butt.
iSpiffy's avatar

Report | 03/20/2010 2:19 pm

iSpiffy

lmao, yeah yu did. and well you did a great job, im sure he'll notive you. just make sure yu take a chance.
iSpiffy's avatar

Report | 03/20/2010 8:00 am

iSpiffy

mmhmm, hey i lie yur new hair. suits yah very well.
iSpiffy's avatar

Report | 03/19/2010 4:58 pm

iSpiffy

lmao, i was thinking the same thing. haha.
iSpiffy's avatar

Report | 03/19/2010 3:36 pm

iSpiffy

lmao yeah sometimes. heheh
iSpiffy's avatar

Report | 03/17/2010 7:48 pm

iSpiffy

yeah it seems really kewl too. :3
iSpiffy's avatar

Report | 03/17/2010 7:15 pm

iSpiffy

yeah i looked at some marketplace price prediction thingy, it really helped a lot.
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!