About

Name : Vickie.
Age:15
Highschool: Westside.
I have a short attention span.
I like socks.guinea pigs. squids.robots.and dinosawrs.
Fave Band = MINDLESS self InDuLgEnCe. mindless self indulgence Pictures,
I like flashy things, and my friends.
I'm fourteen. B-day: July 13.
I like photography and music.
I'm taken. 6.4.09
I like Zebras, Robots, Dinosawrs, SQUIDS.
Inhale Cancer, Exhale Stress.
And I can be a nerd. BUT a pretty TRIPPENDECULAR nerd. =]
I can be kinda mean.
But I love you.
:]]]]]] And I don't even know you.
I even love that fat kid reading this with that bad acne who is a chronic masturbater, yes you.
Myspace Me for Sure :
http://www.myspace.com/xxvicky_gxx

Friends

Viewing 12 of 28 friends

Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

KokoLynn

Report | 09/05/2009 4:36 pm

KokoLynn

oh well thanks do you think you could find me a cheaper 1
KokoLynn

Report | 09/05/2009 10:02 am

KokoLynn

darn its ok how do people get that kind of muny?
KokoLynn

Report | 09/05/2009 9:57 am

KokoLynn

can u plz lower you price for the grunny i want it super bad thank you i hope u under stand!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kaiser Lemach

Report | 08/25/2009 9:53 am

Kaiser Lemach

Hai, remember me?
To Mah To

Report | 07/21/2009 12:18 am

To Mah To

Did God bless your insides?
Inae_Orihara

Report | 05/16/2009 3:45 pm

Inae_Orihara

Maybe he couldn't call you because he was grounded...
Eccentric? Is that an insult?
But I have some awesome news!! The ends of my hair are a dark red!! It looks so cool! You should see it.
Inae_Orihara

Report | 05/15/2009 4:22 pm

Inae_Orihara

Wow...didn't kno...
Nuthing special.....seriously...nuthing
NUTHING DAMN IT!!! *clears throats* Excuse me sorry. tee hee
Inae_Orihara

Report | 05/14/2009 2:23 pm

Inae_Orihara

Kewl awesome!
Do you mean tall Micheal? (srry if i spelled his name wrong)
Inae_Orihara

Report | 05/13/2009 2:14 pm

Inae_Orihara

No way! I wish I saw it!! So y did u change schools? Is it better than the other school to u? Can u come over sumtime? Pleeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaase!?
Inae_Orihara

Report | 04/29/2009 3:13 pm

Inae_Orihara

Lol not the Math Dungeon of Doom!! Do not want!
BTW i heard that ur going to a different school now... is that true Vic?
Anju misses her buddy!! Buddy needs to come over soon.

Signature

User Image