da_asian_kid

da_asian_kid's avatar

Birthday: 03/28

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

Interest Tags

Remind me to update my interests.

 

About

hello ppl im raph im ima noob yes ppl a noob...... -.- ...... well anyways like i told u guys ima noob can u plz donate sum stuff that u dont need PLZ?! nd thats all..... ohh and im 13 have a twin brother (mike_da_dragon29-) in 8th grade and? thats it cya dudes and dudets....


User ImageUser ImageUser ImageUser Image
User ImageUser Image

Comments

View All Comments

crystal melody Report | 07/11/2009 6:31 am
crystal melody
hahaha np its ok u dont have to pay me back....
_SS-RawR_ Report | 07/09/2009 7:22 am
_SS-RawR_
well i am too -.-
crystal melody Report | 07/08/2009 7:29 am
crystal melody
o really wow.........do u want some?
my sister jus gave me some of hers cuz she dont get on it so now i have 18,908
crystal melody Report | 07/08/2009 7:11 am
crystal melody
i have 8860.....u?
Ryan Rehab Report | 03/28/2009 7:28 am
Ryan Rehab
happy b day
LuckyBoyzs Report | 11/16/2008 1:04 am
LuckyBoyzs
y dun worry??? I'm not worry about anything oo....
LuckyBoyzs Report | 11/15/2008 3:34 am
LuckyBoyzs
ha?! wat is tat means oo??? lol dw???
LuckyBoyzs Report | 11/14/2008 7:14 am
LuckyBoyzs
oh~saw it liao...but forgot is who liao bo...
hahaha~~~sorry~~~
LuckyBoyzs Report | 11/12/2008 3:37 am
LuckyBoyzs
u? who are u oo??
_SS-RawR_ Report | 10/18/2008 8:11 pm
_SS-RawR_
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!

Signature

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.01

Total Posts: 33

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!