Da Kid_45

Da Kid_45's avatar

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

No items equipped.

Interest Tags

Remind me to update my interests.

Wish List

 

About


User Image
Total Value: 95,680 Gold
After Exclusions: 66,553 Gold
[Item Information]

Item List:
Oculus Magica
Holy Gauntlets
GO Player
Scar Of Duelist
Blade Of The Old Empire's Tunic
Clean White Fuzzy Bath Slippers
Heart of Gold
Deoxygenated Apocaripped Scarf
Those Black 90s Gloves
Sparkling Eyes Clown Makeup
Pearl Earrings
Golden Star Mood Bubble
In Da Hood Black Sweatpants
Birthday Crown
Split Cobalt Socks
Blue Kilt
Egyptian Gold Bracelet
Egyptian Gold Bracelet
Neutral Baggy Starter Shirt

Comments

View All Comments

x-disgirlluvTim Report | 07/21/2009 10:05 am
x-disgirlluvTim
please help and add coment here ! wink give meh 5 stars ! smile
ty :**
http://www.gaiaonline.com/arena/gaia/original-avatar/vote/?entry_id=101577051##title
XxXGONE_BANNEDXxX2 Report | 11/18/2008 3:24 pm
XxXGONE_BANNEDXxX2
you are so fine.email me back
LuciousAndrea Report | 11/09/2008 6:22 am
LuciousAndrea
what happenend 2 u????????????
N3wN3w_s0_R3aL Report | 11/07/2008 7:15 pm
N3wN3w_s0_R3aL
danq wtf happen 2 u?!
phresh price Report | 11/07/2008 4:56 pm
phresh price
yo dog u picking on my home dog kidrock44 b***h u suck ______ a** bitch___________asshole
Mizz_Gansta_BadGirl Report | 11/06/2008 9:08 pm
Mizz_Gansta_BadGirl
***** why you have all dese girls sending me messages telling my da kid 45 is my man and i love him and he's cheating on you stop back da ******** off wtf your a player
Mizz_Gansta_BadGirl Report | 11/06/2008 6:53 pm
Mizz_Gansta_BadGirl
wtf did you get hacked or something or you felt like putting dat on
TooJUICY Report | 11/05/2008 9:03 pm
TooJUICY
wat the heck is wrong, did u get hacked???? did yur friends get hacked to, or yall startin a naked crew?
X_I DICC SLAP U_X Report | 11/05/2008 11:02 am
X_I DICC SLAP U_X
sorry just asking random people do they need help wit there dream avis i seen ur dream avi so yeah but if u want help hit me back
xPRINCE_RICHIE_RICHx Report | 11/05/2008 4:51 am
xPRINCE_RICHIE_RICHx
nothiin but the biz

Signature

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.03

Total Posts: 131

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
x_pR3SH_B0i
tigger152
Stunna-x187Mafiax_Don_BBN

Help me wit ma dream avi plz