Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 729 comments

Sanya_Blossom's avatar

Report | 01/05/2013 6:17 pm

Sanya_Blossom

Hi there! Congratulations to you and your wife!
IElysian FieldsI's avatar

Report | 12/12/2012 12:56 am

IElysian FieldsI

Cool avi
IElysian FieldsI's avatar

Report | 12/08/2012 4:48 pm

IElysian FieldsI

Yeah for sure!
cool
IElysian FieldsI's avatar

Report | 12/08/2012 4:44 pm

IElysian FieldsI

Lmao they scared me the other day.
Now I know why you hate them so much
F**king shark look a likes
IElysian FieldsI's avatar

Report | 12/08/2012 4:40 pm

IElysian FieldsI

rofl rofl rofl
Me 2 buddy lol
IElysian FieldsI's avatar

Report | 12/08/2012 4:37 pm

IElysian FieldsI

Rofl
Hey, give Rose a hug from me.
I'll visit her on Monday after work :} I got her something.
IElysian FieldsI's avatar

Report | 12/08/2012 4:34 pm

IElysian FieldsI

Tsh we've been married since the day i met you.
Don't deny that lol
IElysian FieldsI's avatar

Report | 12/08/2012 4:30 pm

IElysian FieldsI

She is so sweet lol
gonk But wait, I wanted to be the wife!!
IElysian FieldsI's avatar

Report | 12/08/2012 4:25 pm

IElysian FieldsI

Because you guys get too wild xp
Nah, I just wanted you and Rose to spend time together. She misses you!
IElysian FieldsI's avatar

Report | 12/04/2012 5:13 pm

IElysian FieldsI

*Blush* Sethy kins.. not here, not now! XDDDD Lmao
IElysian FieldsI's avatar

Report | 12/03/2012 12:06 am

IElysian FieldsI

Fffffff You Seth xp
I heart You As Well Buddeh lol
N a r c y s s u s's avatar

Report | 11/19/2012 6:05 am

N a r c y s s u s

cool avi
N a r c y s s u s's avatar

Report | 12/24/2009 8:08 pm

N a r c y s s u s

hey sexy
Tetrabiblos's avatar

Report | 11/23/2009 3:09 am

Tetrabiblos

Ah oi, thanks for that.
It's kind of odd going off in the middle of a conversation like that.
x]
Tetrabiblos's avatar

Report | 11/22/2009 6:05 pm

Tetrabiblos

My name is Xavier Jades, and the pleasure is all mine.
But this'll have to be post-poned until I wake up tommorow.
Do you mind? o:
Tetrabiblos's avatar

Report | 11/22/2009 5:45 pm

Tetrabiblos

Oh good, me either.
Lolz, I got all nervous and what not.
Let's get reaquainted, shall we?
Tetrabiblos's avatar

Report | 11/22/2009 5:40 pm

Tetrabiblos

Mmm, thanks.
And, yello~
:]
Soho x Doll 's avatar

Report | 11/15/2009 8:22 am

Soho x Doll

Damn vanilla face thats a story to tell, having trouble keeping up with your life lol
Soho x Doll 's avatar

Report | 11/14/2009 9:40 pm

Soho x Doll

Mijo anormal cuanto tiempo. Oye my pumkins died ahhahahahahhhhhhhh gargle gargle
Soho x Doll 's avatar

Report | 11/14/2009 9:35 pm

Soho x Doll

Mocoso lol
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!