Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 663 comments

Angel of illusions's avatar

Report | 07/28/2011 5:28 pm

Angel of illusions

Yes I Remember You Lol. xP
jennysisters7373100's avatar

Report | 07/05/2011 8:17 am

jennysisters7373100

omg! who do i see here? happy one-day-to-be sweet sixteen!
RiverClanCat's avatar

Report | 07/18/2009 1:23 pm

RiverClanCat

we were in either slots or cards... i forget
RiverClanCat's avatar

Report | 07/08/2009 10:04 pm

RiverClanCat

i moved schools, and some ppl forgot who i was until i kicked them.. i dont like being forgotten too. but i like my private school better XP
RiverClanCat's avatar

Report | 07/07/2009 7:03 am

RiverClanCat

I remember you! ^__^ welcome back... er.. sorta. yeah -__-' heh heh
Angel of illusions's avatar

Report | 07/06/2009 3:43 pm

Angel of illusions

Thanks Lol xD
Its Ok.
RiverClanCat's avatar

Report | 05/24/2009 8:10 pm

RiverClanCat

hi there! been a while hasnt it? ^__^
Angel of illusions's avatar

Report | 05/23/2009 8:32 am

Angel of illusions

Lol
Yeah Same Here I'm Loggin On A Lil More Now xDD
I Got A New Laptop And Internet Back x]
jennysisters7373100's avatar

Report | 12/16/2008 5:15 pm

jennysisters7373100

jingle! talk to me User Image

and if you don't play gaia anymore....can i have ur account...?
Angel of illusions's avatar

Report | 12/05/2008 2:05 pm

Angel of illusions

Lol I'm Good And You? x3

And Thanks :3
D a r k e n A i k o's avatar

Report | 10/28/2008 7:47 pm

D a r k e n A i k o

yo!! its sharon
The_Spirit88's avatar

Report | 10/25/2008 6:43 am

The_Spirit88

Copy and paste this to 10 peoplethen press F5 on your keyboard. You will win 10,000 gold each time you do it! It's worked 4 me, and it'll work 4 you to
D a r k e n A i k o's avatar

Report | 10/24/2008 7:47 pm

D a r k e n A i k o

hey.... i am BACCCKKKKK on GAIA
The_Spirit88's avatar

Report | 10/07/2008 5:53 pm

The_Spirit88

yo
Angel of illusions's avatar

Report | 09/30/2008 6:17 am

Angel of illusions

Tiz Ok xD

I'm Good School Is Boring
Angel of illusions's avatar

Report | 09/19/2008 2:14 pm

Angel of illusions

Chello

How Ya Been?

-Amb3r x3
angelic_snowflakes's avatar

Report | 08/05/2008 10:46 am

angelic_snowflakes

hey you didn't accept the request yet!!!!
Pinku Me's avatar

Report | 07/31/2008 9:35 am

Pinku Me

Nah, you're not being annoying. xD Fangirls are just like this. >w< I can be annoying too.

Hmm...yeah. I suppose so. I still think they're cute together. But I respect your opinion. xD They looked nice together though when they did the music video for one of Rainie's songs.

Yes! Someone who doesn't like Ella! xD My gawd, all over the place I keep meeting people who think she's cute. I don't think that at all...She talks too much, and she looks like a friggin boy...And I absolutely hate it when people pair her up with Wu Chun, because I definitely know Chun prefers a more feminine girl than Ella.
Pinku Me's avatar

Report | 07/28/2008 9:23 pm

Pinku Me

Yeah, Mike He is so hot. xD So...so...manly? *is lacking of adjectives*

So, should I be watching Bullfighting at the moment? xD

Opposite opinion on what? The pairing Rainie and Mike, or that Rainie's dramas are better? Well, for the dramas, at least they're decent. It's something cute and nice to watch.

Rainie and Mike...I have a better opinion on Rainie than *********. I'm not fond of *********, or her group, S.H.E. Ahem...no offense, but they're music and songs aren't really that great...And I hate Ella. There's nothing cute about her, through my eyes.

I think Rainie is really cute though. Her voice is really nice and sweet.
jennysisters7373100's avatar

Report | 07/27/2008 6:14 pm

jennysisters7373100

nvm, i thought that the lightning thing ur holding is a collectible but it's not >>
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!