About

I just want to use this space to give a shoutout to those people on Gaia who I will always appreciate:
Vedol - You brightened my outlook on life and you always seem to say the right thing <3
George - You are the best little brother a girl could ask for, sometimes it feels like we are blood related <3
Leklek - You are one of my best friends, one of only three female friends of mine. We will always have memories of brownie cake and whoring for attention on TVG that one time ;D
Hanii - You make me laugh, like every moment that i'm in your company I feel like smiling, you are the definition of awesome <3
Glee/Tommy - We were once Gaia married, then you sorta divorced me without letting me know D= But you're still cool in my books xD

~More to come.

Friends

Viewing 12 of 26 friends

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

LILDEMONBOY2

Report | 08/25/2010 1:11 pm

LILDEMONBOY2

and? xD
LILDEMONBOY2

Report | 08/20/2010 11:25 am

LILDEMONBOY2

=o
Vedol

Report | 06/09/2010 12:58 am

Vedol

Cheers missus, that's nice of you. smile <3
Technetium Imperfection

Report | 06/08/2010 10:34 pm

Technetium Imperfection

.. D8
Whatstyle is your hair?
/is Merr
Vedol

Report | 06/08/2010 12:50 pm

Vedol

Yeah the whole remembering of cases is what makes Law not-so-fun. xd
& no problem, I'm just happy to have helped you through some tough times. I'm glad everything worked out for the better for you anyway. smile
Ellhen

Report | 06/06/2010 12:16 am

Ellhen

can i have ur bear slipper for 168,145? please?
Vedol

Report | 06/05/2010 1:33 am

Vedol

Ah open book - we dont have them in Ireland really. xP

Oh god no, there's no tv. Well, there's 1 but all the old women control the remote for it. >___>

Haha that's not too much of a surprise to me. P: There was that like whole 2 or so year period where pretty much every day you came to me with your problems....Kinda makes sense that that would happen. xd
Vedol

Report | 06/04/2010 7:49 pm

Vedol

Eh, doctors appointments, group sessions, laptop.... razz

Ugh I hate law, so many cases to know. DX But idk, I find business alright. A lot of it's common sense like.
Vedol

Report | 06/03/2010 11:00 am

Vedol

Ah that sucks. I'm currently in a psychiatric hospital because of depression. On week 4, it's not too fun. xP

Yeah I'd seen the engaged thing in a post once or twice but dont think we'd spoke about it, congrats though! <3 The places looks amazing. *___*

Haha yeah I'm doing a 3 year business degree; law, accounting, marketing, management, hrm, and so on. S'not bad. x]
Vedol

Report | 06/03/2010 1:05 am

Vedol

Um, yay? xd
I'm alright, how've you been? <3

Signature

You might have known me in the past as Sex Fairy