CeCe_5waqq

CeCe_5waqq's avatar

Birthday: 03/13

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

Wish List

Comments

View All Comments

MidniteBlue360 Report | 12/01/2011 4:48 pm
MidniteBlue360
Awwwwwwwwwwww i wuv u!!!!!!!! heart heart heart heart heart
FoX gIrLX3 Report | 11/25/2011 2:06 am
FoX gIrLX3
you want 10000000 gold then copy/paste this on ten gaia profiles and press f4 then logout and logback in and check your gold!!!!!!!!really works!!!!!!!
you want 10000000 gold then copy/paste this on ten gaia profiles and press f4 then logout and logback in and check your gold!!!!!!!!really works!!!!!!!
dazzling_angel77 Report | 11/19/2011 12:03 am
dazzling_angel77
thaaanks heart heart heart
dazzling_angel77 Report | 11/18/2011 11:20 pm
dazzling_angel77
hey look at what i did to my pro lol xp
MidniteBlue360 Report | 11/15/2011 11:01 pm
MidniteBlue360
Ahahahah well it's true I'm happy u didn't get raped atleast ur safe! Lmao! sweatdrop sweatdrop rofl rofl
MidniteBlue360 Report | 11/14/2011 11:03 pm
MidniteBlue360
Ahahahah I just now noticed that u covered urself up u don't look like a slut nomore razz
MidniteBlue360 Report | 11/12/2011 12:31 pm
MidniteBlue360
Yeah u r ahahahahaha ur hilarious piggy!! Ahahahhaah piggy
MidniteBlue360 Report | 11/11/2011 7:10 pm
MidniteBlue360
Holaaa chikaaa!!!
MidniteBlue360 Report | 11/11/2011 11:34 am
MidniteBlue360
Ahahahahaha y u so damn funny cierra!!!! Ahahahah luv u!
MidniteBlue360 Report | 11/09/2011 5:41 pm
MidniteBlue360
heyyyyyyyyyyyyyyyyyy girlllllllllllll!!!!!!!!!!!!! wahmbulance wahmbulance wahmbulance idk
 

About

NAME:Cierra
BIRTHDAY:March 13th
INTREST:BOYZ R MI LIFE HAHA!
HOBBIES:dancin nd volleyball
I LOVE 2 WATCH GUYZ PLAY FOOTBALL.I LOVE FOOTBALL PLAYERZ BUT SOME R HOT ND SOME R NOT!HAHA!
I am just like mi cuzo courtney mite knoe her mit not! I am fun,smart(sumtimes haha) nd lovable. I am wierd im not gonna lie but the gud kind of wierd haha all my frineds thinK im funny but i dont think so. IF U WANNA KNOE MORE PM ME I LOVE GETTIN PMS AND COMMENTS! biggrin

Mi Music!!<3

Unable to identify Vimeo video URL.
 

Recent Visitors

 
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
picture
hot-lover-44
iiPrettiGirlSwaaqii
CeCe_5waqq
dazzling_angel77
exsplisitshebomb413
xXxBryannaxXx
KING CHIRS 28 LOL
_LuV33_m33H_HaTT3rSZ_
ShesADopeBITCH
Shut Your Face Panda
MidniteBlue360
fat4glo

LAY YO HEAD ON HER PILLOW!!

DON'T BE JELOUS BE THANKFUL 4 WAT U HAVE!!!:)

LUV JUSTIN

He iz hecka cool and nice and fun 2 talk 2 luv him as a bro

HEY IF U WANT 2 B ON MY PRO JUST SEND ME A MESSAGE!!:)

LUV THE RANGER$

MY BFF IN REAL LIFE!:)

LUV T-RICH

LUV TREY SONGZ

LUV CHRIS BROWN

sum chick i dont know

Diz gurl rit here iz 1 of mi besties! she iz awsome. Haters can deal wif me.I will alwayz have her baq!Boyz hit her up u knoe u want 2!

Diz gurl iz lik mi sis i will alwayz have her baq she iz a very gud friend!Haterz can deal wif me!Boyz hit her up u knoe u want 2!

MI home gurls I will alwayz b der 4 dem!

Diz guy iz koo i will alwayz have hiz baq but he neva on so sorri ladies!

IM NOT LUCKY IM BLESSED!!!

She iz a hecka koo girl Boyz u shud holla @ her doe!

Dont hate me cuz im beautiful!

SHOUT OUT 2 MEH HATTERZ SORRI DT U CUDNT PHASE MEH!!!

i dnt be on all lyk dt so follow meh on twitter!!@LafyTaffy27

This chick rit here is my bestie 4 lyf she is hecka cool!!! lyk da coolest chick eva!!boyz hit her doe!!(BUT ONLY SEXXIE DUDES HIT HER UP DOE)haha luv u chicka!!!:)

This guy is soo cool and he is soo freaking funny!! sorry girlz but he has a gf:( lol...but hit him up doe!!