Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 2521 through 2540 of 2710 comments

Rockin Your World 1234's avatar

Report | 10/20/2012 3:11 pm

Rockin Your World 1234

Today was worse than yesterday.
Rockin Your World 1234's avatar

Report | 10/20/2012 2:53 pm

Rockin Your World 1234

Cammy! crying
Aoeley's avatar

Report | 10/19/2012 8:56 am

Aoeley

I didn't know Noxtis and I were so popular that you decided to do what we do?
kittyangeluchiha's avatar

Report | 10/15/2012 9:03 pm

kittyangeluchiha

awwww nice thro idk if want to dress up my avatar still unsure of it lol
kittyangeluchiha's avatar

Report | 10/15/2012 8:45 pm

kittyangeluchiha

im going to be a vampire in rl and going to pratty
kittyangeluchiha's avatar

Report | 10/15/2012 6:34 pm

kittyangeluchiha

yea im change when get done eating or be 4 lol
lonBunny's avatar

Report | 10/14/2012 6:56 pm

lonBunny

oh you know you can remove the horns if you use the sainte ciel scissor item right?
lonBunny's avatar

Report | 10/14/2012 6:26 pm

lonBunny

Sorry I havent been on much, work has been ruling my life lately but I just wanted to stop by and say that you are making some really beautiful avi's recently and they are really unique! Keep up the good work hun and stay safe and sound as the weather gets colder emotion_hug
Soiraen's avatar

Report | 10/14/2012 8:36 am

Soiraen

yup it's pretty much that : )
i check the arena a lot, so i think i'd know what would be good or bad.
Soiraen's avatar

Report | 10/14/2012 8:08 am

Soiraen

aaw but i really wanna enter it in the arena. i think it's arena worthy.. ;;>.>
Magnificent Moonbeam's avatar

Report | 10/14/2012 5:14 am

Magnificent Moonbeam

Yeah. sweatdrop
Magnificent Moonbeam's avatar

Report | 10/13/2012 9:34 pm

Magnificent Moonbeam

i will, and I decided to quest back my Mercury's Moon that I sold to be closer to my Pale Marionette quest.
Magnificent Moonbeam's avatar

Report | 10/13/2012 8:57 pm

Magnificent Moonbeam

Eh, I'm okay with it.
Magnificent Moonbeam's avatar

Report | 10/13/2012 8:52 pm

Magnificent Moonbeam

I don't know, I kinda feel too old to do those things.
Magnificent Moonbeam's avatar

Report | 10/13/2012 8:47 pm

Magnificent Moonbeam

I don't think my avi and I will be doing anything for Halloween this year. sweatdrop
Magnificent Moonbeam's avatar

Report | 10/13/2012 8:05 pm

Magnificent Moonbeam

It's been well, got plans tomorrow to go out and eat sushi. You?
Magnificent Moonbeam's avatar

Report | 10/13/2012 7:56 pm

Magnificent Moonbeam

Hi.
Soiraen's avatar

Report | 10/13/2012 6:44 pm

Soiraen

aaw thats too bad. D: that's why i don't really submit things either. sweatdrop
Soiraen's avatar

Report | 10/13/2012 6:42 pm

Soiraen

love your cosplay! you should enter it in the arenas. 4laugh
SuccuViv's avatar

Report | 10/11/2012 6:56 am

SuccuViv

Thank you! C: and yup I did~
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!