Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 68 comments

a green dood's avatar

Report | 09/28/2011 1:09 pm

a green dood

yeah i do XD
a green dood's avatar

Report | 09/11/2011 10:43 am

a green dood

i like soccer betur o: im such a european
a green dood's avatar

Report | 09/11/2011 9:58 am

a green dood

haha biggrin thats great, im not into it tho :/
a green dood's avatar

Report | 09/11/2011 9:45 am

a green dood

i didnt know you like football biggrin o wait are we talkin about the soccer or handegg? XD
a green dood's avatar

Report | 09/11/2011 9:39 am

a green dood

thats a great thing to talk about 3nodding
a green dood's avatar

Report | 09/11/2011 9:29 am

a green dood

home alone c: havin fun with dat
oh and its nice to know you are that happy c: wanna talk about that?
a green dood's avatar

Report | 09/11/2011 9:06 am

a green dood

i'm pretty good, thanks for asking c: and you?
a green dood's avatar

Report | 09/10/2011 7:32 pm

a green dood

heya blaugh
a green dood's avatar

Report | 09/08/2011 12:40 am

a green dood

naww ofc ur not im just kinda busy atm
a green dood's avatar

Report | 09/08/2011 12:10 am

a green dood

i saw that c: gorgeous
a green dood's avatar

Report | 09/07/2011 11:40 pm

a green dood

ok um send it to
myfriendcode@gmail.com
a green dood's avatar

Report | 09/07/2011 11:35 pm

a green dood

its allright
at last u made me wanna see it, could you please show it to me blaugh
a green dood's avatar

Report | 09/07/2011 11:28 pm

a green dood

biggrin why do you even want me to see it that much?
want to try personal message me it?
a green dood's avatar

Report | 09/07/2011 11:24 pm

a green dood

i need e-mail adress?
for what ? XD
a green dood's avatar

Report | 09/07/2011 11:21 pm

a green dood

its not that i cant use it, i'd rather not to use it biggrin i use gaia instead c:
a green dood's avatar

Report | 09/07/2011 11:15 pm

a green dood

i dont really use it, it's full of gaia spams biggrin
a green dood's avatar

Report | 09/07/2011 11:10 pm

a green dood

no biggrin when i typed password wrong, facebook showed me a little picture of yours to confirm if its you.
a green dood's avatar

Report | 09/07/2011 11:05 pm

a green dood

i cant say actually i didnt see that picture well since facebook denied my existence lol
its just my thing for red-headed and green eyed girls, biggrin i can say ur pretty but from that little pic i cant really say how old you look to me, im sorry :c
a green dood's avatar

Report | 09/07/2011 10:54 pm

a green dood

i also have been through that :/ but i lost weight due to stress, i couldnt control it biggrin yeah i get that thing alot for my stuffed animal head picture c: but its really nothing

i'd still call you gorgeous even tho u werent changed ur style c: first time i see your picture i knew that i like your eyes best. eyes wouldnt gain weight, u cant change them either they just show throught our heart.
a green dood's avatar

Report | 09/07/2011 10:29 pm

a green dood

uhm i dont know o: id say "shut up facebook if i knew that gorgeous i'd know that"
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!