About



Box Reply

Name: Britton but I prefer to go by Bee
Age: Thirty Three Years Young
Gender: Transmasculine
Pronouns: He/Him/His
Started Testosterone: 2/9/2016
Had Top Surgery: 11/7/2017
Had Hysterectomy: 9/14/2020
Orientation: Queer
Relationship Status: Single
Work: Walmart stocker/cashier where ever the hell they want to put me. LMAO.
Location: The "Live Free Or Die" State (New Hampshire)
Gaia Locations: Lake Kindred or any of the Gaia Fishing Lakes.
Interests: Hiking, Amusement Parks, Arcades, Computers, Anime, Swimming, Playing Board Games, and Crafts with Perler Beads.
Gaia Game Quests: Catch a Rare Fish.
Gaia Item Quests: All Rainbow Items/ One of EACH Rare Fish

Friends

Viewing 12 of 378 friends

Journal

Boxie's Blog


Multimedia

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

10Mil_Serenity

Report | 01/08/2022 9:03 pm

10Mil_Serenity

cool avi
IcePrincess_123

Report | 01/02/2022 3:18 pm

IcePrincess_123

oh tysm for understanding/not taking it personal emotion_bigheart

Dude nuh uh! That is so cool, omg. To continue (finish?) your transformation...congratulations! Crap tho, l forgot to ask how the first surgery went Dx I hope it went well! And l hope the next one goes well, too 3nodding You said "multiple"....is that like 2? Does it vary from person to person?

I've been pretty good, thanks for asking! Been processing some things. And my left wrist--which was less than useless for 9 wks as l immobilized it to allow a partially torn ligament to heal--is now working so-so again, which is so fantastic. l can't say how happy l am to be able to wash my own dishes once again lol. Gotta get physical therapy going to see if I can get more functioning back. If that doesn't succeed, we will look to surgery.

Minor, tho--it'd be done with a scope and when I asked they said I could do conscious sedation instead of general anesthesia if/when that time comes. I've been terrified of it for awhile now....your awful experience during your spinal surgery further solidified this fear, as well as other friends' bad experiences. It seems like a logical fear to me, especially if one knows they've have less than stellar outcomes in the past razz

You're so brave to voluntarily go through surgery again after your bad experience(s?) T^T
IcePrincess_123

Report | 12/31/2021 11:15 pm

IcePrincess_123

thank you buddy, and to you as well!

l'm so sorry for not responding to your last comment...there are no excuses tho l'd like to say there are lol

How did that surgery of yours go?? ls it ok to ask what it was for, or is that rude? Forgive me if it is Dx and didn't l see your status say that you have another one coming up soon?
DarkForgoten Fallen Angel

Report | 11/29/2021 12:02 pm

DarkForgoten Fallen Angel

I’m glad to that ya re doing well. I’m doing pretty good too. What are ya up to rn?
DarkForgoten Fallen Angel

Report | 11/29/2021 11:52 am

DarkForgoten Fallen Angel

Hey buddy! How’s it going for ya?
DarkForgoten Fallen Angel

Report | 11/02/2021 3:44 pm

DarkForgoten Fallen Angel

Pretty good busy but good and ya?
DarkForgoten Fallen Angel

Report | 11/02/2021 1:59 pm

DarkForgoten Fallen Angel

Hey buddy long time no see
Sparkly4Starz

Report | 10/08/2021 5:01 pm

Sparkly4Starz

heart
IcePrincess_123

Report | 09/20/2021 10:14 pm

IcePrincess_123

fantastic OG avi ouo

hope you've been well emotion_bigheart

idk if you still are active on Snapchat, but I am off and on~
DarkForgoten Fallen Angel

Report | 09/17/2021 2:02 pm

DarkForgoten Fallen Angel

Ah ok. I bought some goodies from the library yesterday