Recent Visitors

Your Neglected Sex Toy on 06/22/2019
 

Blade484

Blade484's avatar

Last Login: 06/18/2018 5:47 pm

Registered: 07/16/2007

Gender: Male

Location: California

Birthday: 12/22/1992

Occupation: College Student

Personal Website

Comments

View All Comments

Anton Novikov Report | 01/06/2013 9:28 pm
Anton Novikov
haha, whatever, bro. hey, hit me up on my phone real quick.
Anton Novikov Report | 01/06/2013 9:20 pm
Anton Novikov
LMFAO, you f*ckers kept on making me laugh, man! Do you know how hard it is to focus when you're practically surrounded by three insane mofos? xD

That sh*t was funny, though.
Anton Novikov Report | 01/06/2013 9:11 pm
Anton Novikov
Lmfao, I'm glad you enjoy what I did to the profile. xD
Anton Novikov Report | 01/06/2013 1:39 am
Anton Novikov
Haider, you're on my profile now, too. =P check that s**t out.
Anton Novikov Report | 01/05/2013 7:04 pm
Anton Novikov
MUDAAAAAAAFUKAAAAAAA. XD

You should put my avi on your profile..... just saying. cool
hotshot500 Report | 07/15/2011 8:12 pm
hotshot500
heyy wassup just seeing how all my friends are doing and wanna kit smile
Miss_La_La Report | 11/27/2010 3:54 pm
Miss_La_La
Thanks > u <
hotshot500 Report | 02/25/2010 10:41 pm
hotshot500
heyy wassup just wanted to catch up with everyone and see wassup? lol
hotshot500 Report | 11/07/2009 6:38 am
hotshot500
haha yup smile
hotshot500 Report | 11/02/2009 5:05 pm
hotshot500
sweeeeet u are so lucky u know that right lol
 

Wish List

Badges

  • Lawn Gnome Clipper[122]
  • Garlic Picker[134]
  • Goof Course[221]
  • Close the Barn Door![223]
  • Hallowed Ground[246]
  • Ranch Hand[250]
  • Barton 3[251]
 
Anton Novikov