Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 1 through 20 of 220 comments

Ninth Of May's avatar

Report | 10/13/2009 9:04 pm

Ninth Of May

Hey, Yuan! Haha, thank you for adding me~. Oh man that gif at the top of your profile is awesome. xD
LoveandCake's avatar

Report | 04/16/2008 6:06 pm

LoveandCake

BABY PEASLEY IS ********' UGLY D:< -shun-
LoveandCake's avatar

Report | 03/06/2008 2:57 pm

LoveandCake

I still want that pig >:E
LoveandCake's avatar

Report | 02/29/2008 5:50 pm

LoveandCake

WHERE ARE YOU!? D:<
LoveandCake's avatar

Report | 02/24/2008 4:02 pm

LoveandCake

ooooo thanks I like it too :3
LoveandCake's avatar

Report | 02/23/2008 5:16 pm

LoveandCake

(cries) Where are you Alyssa!!! User Image (sob sob)
Aquamarine_alchemist's avatar

Report | 02/21/2008 8:28 am

Aquamarine_alchemist

heyyyy User Image
LoveandCake's avatar

Report | 02/14/2008 3:42 pm

LoveandCake

you can always stalk my profile here!



Its got art for your ears! User Image
charizara's avatar

Report | 02/13/2008 5:01 pm

charizara

My eyes are all evil-ish now! User Image
Karashn's avatar

Report | 02/13/2008 6:43 am

Karashn

omg this is intriguing profile! wee!
charizara's avatar

Report | 02/11/2008 4:51 pm

charizara

Whoo, Mona cosplay! User Image

How did you change your eye style?
The Pocky-chan's avatar

Report | 02/11/2008 12:31 pm

The Pocky-chan

;3 but it is
LoveandCake's avatar

Report | 02/10/2008 7:20 am

LoveandCake

Mona says: "Money Plz!" (puts out hand)
LoveandCake's avatar

Report | 02/10/2008 7:03 am

LoveandCake

Its a start...
Aquamarine_alchemist's avatar

Report | 02/09/2008 6:55 pm

Aquamarine_alchemist

hey hey hey X3 what up boo
charizara's avatar

Report | 02/05/2008 4:54 pm

charizara

Thankies! User Image

And now I have all teh Final Smashes up! User Image

Luigi's is wierd... User Image
charizara's avatar

Report | 02/03/2008 9:35 am

charizara

Yeah, your hair is all prettyful now! User Image
charizara's avatar

Report | 02/02/2008 8:26 am

charizara

Why, tank you! User Image

Yay, new episode up!
charizara's avatar

Report | 02/01/2008 5:38 pm

charizara

Yay! Look, I'm part racoon! User Image
The Pocky-chan's avatar

Report | 01/31/2008 12:48 pm

The Pocky-chan

Your pro is very amusing
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!