Welcome to Gaia! :: Gaia :: Profile Comments

Comments

Viewing 121 through 140 of 466 comments

Mofroggy's avatar

Report | 05/30/2012 4:28 pm

Mofroggy

I became extremely bored today and just pierced the top of my right ear. It was interesting. Whatcha dooin'?
The Silent Paladin's avatar

Report | 05/26/2012 1:49 pm

The Silent Paladin

Hooray for life getting better!

Gets a a soda yum_coldone cheers, lol
x_EmptyPromises_x's avatar

Report | 05/24/2012 9:59 am

x_EmptyPromises_x

nuhh-uhhh haha yourr neverr on when im onnnn xp lol
The Silent Paladin's avatar

Report | 05/23/2012 6:46 am

The Silent Paladin

I've been fine. And I'm graduating from high school in about 17 days, and just trying to find funds for my higher education. xp How about yourself?
x_EmptyPromises_x's avatar

Report | 05/22/2012 6:33 pm

x_EmptyPromises_x

Ahh sorry i kinda gave uhp getting on meebo lol since ,...yeah- but yeah ive been doing finee i guess smile
The Silent Paladin's avatar

Report | 05/22/2012 5:01 pm

The Silent Paladin

I see you've done well making gaia friends, grasshopper.
Mofroggy's avatar

Report | 05/22/2012 3:28 pm

Mofroggy

Long time no talk.
How are you?
x_EmptyPromises_x's avatar

Report | 05/18/2012 4:08 pm

x_EmptyPromises_x

okaee well i hope sooo 3nodding
lol emotion_awesome
x_EmptyPromises_x's avatar

Report | 05/16/2012 10:23 am

x_EmptyPromises_x

aww you havent been on,to talk tew for a whilee crying lol..
Plz get on soon emotion_kirakira ,it was pretty enjoyable talking to you on tht little i.m thingy smile
softpIushie's avatar

Report | 05/12/2012 11:26 pm

softpIushie

lol wut a good friend you are
ApalloFlare's avatar

Report | 05/12/2012 11:22 pm

ApalloFlare

. . . . . . . . . . . . . . . . please tell me she isnt thinlking tha ti never care about her which i do.
softpIushie's avatar

Report | 05/12/2012 10:14 pm

softpIushie

he already knows how i feel. oh so him cheating on me twice and leaving me is okay to u? O_O
softpIushie's avatar

Report | 05/12/2012 10:03 pm

softpIushie

well he doesnt deserve me -w- talk to me hun
ApalloFlare's avatar

Report | 05/12/2012 9:01 am

ApalloFlare

crying dude just dont take my gf away from me i just got her back...
HeX-Luna's avatar

Report | 05/12/2012 3:00 am

HeX-Luna

AWW!! Thanks Atlas biggrin
ApalloFlare's avatar

Report | 05/11/2012 10:49 pm

ApalloFlare

ATLAS FANCY NAYA IS MY GF U GF TAKER > sad AND @ NAYA HOW COULD U
softpIushie's avatar

Report | 05/11/2012 2:55 pm

softpIushie

just wanted to say hi cuz u seem cute :3 <3 heart
softpIushie's avatar

Report | 05/11/2012 2:26 am

softpIushie

Hi o.o
HeX-Luna's avatar

Report | 05/10/2012 1:33 pm

HeX-Luna

oh thank you very much biggrin your turn to accept the trade heart
HeX-Luna's avatar

Report | 05/10/2012 1:32 pm

HeX-Luna

oh thank you very much biggrin
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum

Customize your own avatar now!

Join Now

Have an account? Login Now!