arigrande1

arigrande1's avatar

Birthday: 06/23

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

Interest Tags

Favorite Movies/Anime

Favorite TV Shows

Favorite Reads

Favorite Music/Bands

Hobbies/Interests

 

About

Why do you wanna know?

Comments

View All Comments

feral hippie Report | 05/26/2014 3:23 pm
feral hippie
lol twisted
arigrande1 Report | 05/25/2014 2:48 pm
arigrande1
ughhh I feel sick because I ate too much cake mix!!!!! blaugh
feral hippie Report | 04/25/2014 9:47 pm
feral hippie
you're a whore talk2hand
Khoshekh Palmer Report | 09/03/2013 11:22 am
Khoshekh Palmer
Thank you so much for accepting my request!!

Your avi is lovely!!
arigrande1 Report | 08/13/2013 1:48 am
arigrande1
Hi! U guys Im soon tired because its like 4 or 3 Alcock in the morning! My eyes r slowly closing
lune kitsune Report | 08/02/2013 3:13 pm
lune kitsune
sankyu 4 buying! ^_^
Azyrei Report | 07/30/2013 8:41 pm
Azyrei
Thank you for buying! ^^
Schizophrenic Zombie Report | 01/29/2009 3:43 pm
Schizophrenic Zombie
It's not awesome. It's just interestinggggg.
Luv shock baby Report | 01/11/2009 1:49 am
Luv shock baby
lol niice profile.=)..............how am i changing...???
Kayla_clares Report | 12/22/2008 7:55 pm
Kayla_clares
OMG I LOVE YOUR PROFILE!

DO YOU LIKE MINE...
PROBLEY NOT
ENYWAY
I LOVE YOU
YOU PROBLEY
DONT LOVE
ME
RIGHT?
ENYWAY
IM NOOB
YOUR NOT
WOW.
THATS AWSOME
WANNA BE FRIENDS?
PROBLEY NOT
IM WEIRD
RIGHT?
YOUR PROBLEY
GOING TO SAY...
YESSSSSSSS
RIGHT??????
ENYWAY
I JUST DRANK 10
RED BULLS
ISNT THAT
AMZING
PROBLEY YESSS
PROBLEY NOT
ENYWAYS
IM SOOOOOOOOO
WEIRD
RIGHT??
RIGHT????
RIGHT???
RIGHT???
PROBLEY YESS
ENYWAYS
IM ALMOST
DONE
DOING THISSSSS!
ITS FUN
RANDOMLY
IM
STUPID
IN THE
HEAD
RIGHT?
WOW
THIS IS
LONG
LONG
LONG
LONG..
I LIKE
WOMENIZER..
DO YOU?
DO YOU?
DO YOU?!!!
I LOVE
HER
DONT YOU?
I DO
PROBLEY
NOT
RIGHT?
RIGHT?
ENYWAY
IM NOT DONE YET
I HAVE A CRUSH
DO YOU
WANNA
NO WHO?
PROBLEY YESS
PROBLEY NO
ENYWAY
ITS PATRICK
YOU
DONT
NO WHO
THAT
IS RIGHT??????????????????
ENYWAY
IM DONE
WAIT!
NOW I AM
BYE THX
FOR GETTING THIS
FAR BYE!
LOVE YU!
YOU DONT LOVE ME RIGHT???
PROBLEY NOT
THIS IS GETTING
ANNOYING
RIGHT??
PROBLEY
ENYWAYS
IM
DONE
DOING
THIS
OK
BYE!

Signature

 

Recent Visitors

AVBOYx2 on 09/19/2021

Forums

Posts per Day: 0.10

Total Posts: 487

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
picture
picture
picture