About

Heyyy <3

So you wanna know meh?! User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Hey Gs the name is Alysa. I love to DANCE, DaNcE, DANCE and PARRTTAAYY ALL NIGHT LONG!!!! I'm 16 and...I FUC.KINN LOVE NELLY! YEEE BUDDAAAYY! heart

s. e. x. is a sensation caused by a temptation, for a boy to stick hes location in a girls destination, to increase the population for the next generation. Do you get my explanation or do you need a demonstration?(;

Girl "12 years old": Mom billy showed me his p***s at school today , Mom: (freaking out) , Girl: it reminded me of a peanut , Mom: Really it was small ? , Girl: No it was salty ! Mom sad passed out) smile

Look at the keyboard, it has U and I together. Look underneath that, it says JK. Next to that spells LOL, and ends with a razz

So... the elephant says to the camel "Why do you have 2 boobs on your back?" The camel replies "That's a pretty stupid question coming from someone who has a d**k on his face."

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Friends

Viewing 12 of 24 friends

Comments

Viewing 10 of 20 comments.

meledak

Report | 12/15/2011 12:02 am

meledak

hahah.. glad to hear that . biggrin
sibuk apa sekarang? 3nodding
meledak

Report | 11/14/2011 10:32 pm

meledak

hahaha.. kabar saya baik.. kamu gimana?
haha
Eanon

Report | 10/11/2011 8:45 pm

Eanon

Thanks whee
meledak

Report | 07/30/2011 8:29 pm

meledak

yeaaah of course ...
xp
hahahahaha
meledak

Report | 07/26/2011 11:32 pm

meledak

lol...
means what?? biggrin
meledak

Report | 07/26/2011 11:31 pm

meledak

lol...
means what?? biggrin
meledak

Report | 07/19/2011 5:30 pm

meledak

haha is this mean something???
lol xd
meledak

Report | 07/10/2011 3:28 am

meledak

what??yours too??
haha lol xd
my sister pulled my charger when she woke up in the morning,
she said that the charger was stuck on my head, she pulled it out, and then *poof*
kabel charger nya putus deh... crying
meledak

Report | 07/07/2011 5:01 am

meledak

yeah just a week.. xd
my hand phone charger is broken. crying
so i dont use hand phone now.. huhu
how about you? 3nodding
meledak

Report | 07/05/2011 11:15 pm

meledak

a week ? hehe
i think im fine..
how about you? 3nodding

Signature

User Image



User Image