Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

Signature

User Image

Wish List

 

Aliisloveable

Aliisloveable's avatar

Last Login: 09/12/2010 5:42 pm

Gender: Female

Birthday: 04/12/1993

About

ugh hi im Ali im 1_ years old i have a lil sis named ......... i love theme parks and scary movies and pets and skool but when i have free time i like to have fun! smile

Comments

View All Comments

musicluva789 Report | 10/16/2010 11:12 am
musicluva789
Hiya~ I havent been on in so long....
im sorry....
vulpix13456 Report | 07/19/2010 3:56 pm
vulpix13456
She told me u know her in real life???
vulpix13456 Report | 07/16/2010 11:12 am
vulpix13456
Hello im aileen136 real friend life friend
x_Breaking_Beautifully_x Report | 07/10/2010 6:47 pm
x_Breaking_Beautifully_x
Yay!
Lol ^.^
-x- A r ii -x- Report | 07/07/2010 9:35 pm
-x- A r ii -x-
Lol whatever!
x_Breaking_Beautifully_x Report | 07/07/2010 9:27 pm
x_Breaking_Beautifully_x
That is about 2 hours away from where I live.
Lol ^.^
x_Breaking_Beautifully_x Report | 07/07/2010 7:08 pm
x_Breaking_Beautifully_x
Sooo...
x_Breaking_Beautifully_x Report | 07/06/2010 7:47 pm
x_Breaking_Beautifully_x
^.^
-x- A r ii -x- Report | 07/06/2010 6:14 pm
-x- A r ii -x-
Ugh that stupid hotel..
Mhmm i think that your mom picked that hotel on purpose! Lol Jk.
vulpix13456 Report | 07/06/2010 5:14 pm
vulpix13456
copy/paste this to 10 profiles and log off then log in and check your money and you'll get 100,000 it really works
copy/paste this to 10 profiles and log off then log in and check your money and you'll get 100,000 it really works
copy/paste this to 10 profiles and log off then log in and check your money and you'll get 100,000 it really works
copy/paste this to 10 profiles and log off then log in and check your money and you'll get 100,000 it really works
copy/paste this to 10 profiles and log off then log in and check your money and you'll get 100,000 it really works
copy/paste this to 10 profiles and log off then log in and check your money and you'll get 100,000 it really works
copy/paste this to 10 profiles and log off then log in and check your money and you'll get 100,000 it really works
copy/paste this to 10 profiles and log off then log in and check your money and you'll get 100,000 it really works
copy/paste this to 10 profiles and log off then log in and check your money and you'll get 100,000 it really works
 

music<3

Unable to identify Vimeo video URL.

my stalkers :P

Forums

Posts per Day: 0.04

Total Posts: 204

Latest Posts

 
picture
picture
x_Breaking_Beautifully_x
Aliisloveable
musicluva789
-x- A r ii -x-
x_Breaking_Beautifully_x
Rawrz ur cookies

THE BEST FRIEND YOU COULD EVER! HAVE SHE HAS HELPED ME THROUGH THE DAYS AND WELL....... SHE IS A REALLY GOOD FRIEND XD!

AWWWWWWWW THX!

ABORTION IS WRONG MONTH ONE: Mommy, I am only 4 inches long, but I have all my organs. I love the sound of your voice. The sound of your heart beat is my favorite lullaby. MONTH TWO: Mommy, Today I learned how to suck my thumb. If you could see me, you could definitely tell that I am a baby. I'm not big enough to survive outside my home, though. It is so nice and warm in here. MONTH THREE: You know what, Mommy? I'm a boy!! I hope that makes you happy. I always want you to be happy. I don't like it when you cry. You sound so sad. It makes me sad, too, and I cry with you even though you can't hear me. MONTH FOUR: Mommy, my hair is starting to grow. It is very short and fine, but I will have a lot of it. I spend a lot of my time exercising. I can turn my head and curl my fingers and toes and stretch my arms and legs. I am becoming quite good at it, too. MONTH FIVE: You went to the doctor today. Mommy, he lied to you. He said that I'm not a baby. I am a baby, Mommy... your baby. I think and feel. Mommy, what's abortion? MONTH SIX: I can hear that doctor again. I don't like him. He seems cold and heartless. Something is intruding my home. The doctor called it a needle. Mommy what is it? It burns! Please make him stop! I can't get away from it! Mommy! HELP me! MONTH SEVEN Mommy, I am okay. I am in Jesus' arms. He is holding me. He told me about abortion. Why didn't you want me, Mommy? EVERY ABORTION IS JUST... One more heart that was stopped. Two more eyes that will never see. Two more hands that will never touch. Two more legs that will never run. One more mouth that will never speak. If you're against abortion, put this in your profile.....plz do it

best buds