Things i need peeps!!!!

 

Things I Have On

Mi' Comentos

View All Comments

XxbabimarixX Report | 01/17/2009 9:26 pm
XxbabimarixX
PLEASE DONT READ THIS. YOU WILL GET KISSED ON THE NEAREST POSSIBLE FRIDAY´╗┐ BY THE LOVE OF YOUR LIFE. TOMORROW WILL BE THE BEST DAY OF YOUR LIFE. HOWEVER IF YOU DONT POST THIS COMMENT TO AT LEAST 3 PROFILES YOU WILL DIE WITHIN 2 DAYS. NOW UV STARTED READIN DIS DUNT STOP THIS IS SO SCARY. SEND THIS OVER TO 5 PROFILES IN 143 MINUTES WHEN UR DONE PRESS F6 AND UR CRUSHES NAME WILL APPEAR ON THE SCREEN IN BIG LETTERS. THIS IS SO SCARY BECAUSE IT ACTUALLY WORKs
smexidude11 Report | 10/10/2008 7:48 pm
smexidude11
sup im smexidude11 like your look comment back plz sweet laterz
lil princess grace Report | 10/09/2008 6:02 pm
lil princess grace
can some gold
beedahbodah Report | 10/05/2008 6:46 pm
beedahbodah
please tell me where ya got that backround cuz dang that is awesome girl!!! User Image
funny_karina Report | 09/22/2008 5:18 pm
funny_karina
oooo myfriend told me their rebuiling then school 4 two years but i dunno
funny_karina Report | 09/18/2008 7:44 pm
funny_karina
nun so u r goin to ccms mxt yr to riiiiit
dragon ice4 Report | 09/09/2008 3:34 pm
dragon ice4
mr.chatman
funny_karina Report | 09/08/2008 8:55 pm
funny_karina
cool
funny_karina Report | 08/06/2008 4:58 pm
funny_karina
no sorry that sucks but ill get to b wit u 8th grade yeah! i was gunn go to bernard but i live closer to alvarado
funny_karina Report | 08/06/2008 3:29 pm
funny_karina
lol union city to do u know a school called alvarado ya im goin there this year i went to ceasar chavez 4 sixth grade ha wat school r u goin to

Signature

 

Mi' Carro

Meet-up and Rally

Musica

Unable to identify Vimeo video URL.
 
picture
picture
afina63

Hey wats up yall! Hope all of you have fun on gaia.