A-Cutters-Luv

A-Cutters-Luv's avatar

Registered: 01/19/2008

Gender: Female

Location: Hillbilly Hell,Arkansas

Birthday: 03/18/1992

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

Interest Tags

Favorite Movies/Anime

Favorite TV Shows

Favorite Reads

Favorite Music/Bands

Hobbies/Interests

Wish List

 

About

My eyes are from bright blue to almost black. It depends on my mood. I am emo. I am 5'0. Yeah I know I am short. I want alot of piercings.Not extreme but not too little. I want tatoos above my eyebrow, on my neck and on my wrist. ummm...
Dislikes:My dad,Preps,pink,purple,any easter happy colors,over confident ppl,loudmouths,anything that is annoying 2 me which is almost everything.
Likes:Red,black,emos,blood,most of my friends,guys,dogs,dog collars,saftey pins,needles, I ABSOLUTLEY LOOOOVVVVEEE FIRE!
I like to keep 2 myself. When I get home i go straight to my room and lock the door and blast my music. i try hard to ignore my dad if i am near him we alwayz manage to get in a fight.
Favorite movies: Corpse Bride, The Nightmare Before Christmas, Sweeny Todd
Favorite Books: The Twilight Series, Tithe, Crank
Favorite T.V. shows: Blood Ties

Comments

View All Comments

Ecstasy and Blood Report | 07/02/2008 10:17 pm
Ecstasy and Blood
ya i pobaly pissed you off and youre not gonna talk to me huh?
(btw this is moonlight midnight demon)
F--KLikeAStar Report | 04/21/2008 5:26 am
F--KLikeAStar
is that good
or bad
F--KLikeAStar Report | 04/01/2008 6:53 pm
F--KLikeAStar
o.O when did i say that?!
F--KLikeAStar Report | 03/02/2008 2:09 pm
F--KLikeAStar
`ello lovly
how are you?
F--KLikeAStar Report | 02/26/2008 5:26 pm
F--KLikeAStar
yay my pro got some lov
Sweetest Sacrifice Report | 02/23/2008 6:31 pm
Sweetest Sacrifice
fire!!!!!!!!!!!!!!!!!
Insanely Twisted Justice Report | 02/22/2008 5:00 am
Insanely Twisted Justice
hey what up. I dont guess youve been on in a while
F--KLikeAStar Report | 02/19/2008 3:01 pm
F--KLikeAStar
your comment virginity still belongs to me haha!!
Insanely Twisted Justice Report | 02/17/2008 7:58 pm
Insanely Twisted Justice
Leah????
A-Cutters-Luv Report | 02/11/2008 11:24 am
A-Cutters-Luv
YAY! i am commenting myself! My 16th b-day iz in 1 month! Joy! PAR-TAY!!!!!!

Signature

User Image

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.00

Total Posts: 4

Latest Posts

My Playlist

You currently have zero playlists!

 
picture
picture
michaelj4
lonelyheart5
F--KLikeAStar
soandton
Ivan Von Krivier

WAZZZZ UP MY EMO FRIENDS!!!

FOR EVERY
LOVE I
KNOW ANOTHER
STICH I SEW.