_RJ_BAKK_

_RJ_BAKK_'s avatar

Birthday: 11/12

Contact

  • Add to Friends
  • Send Message
  • Trade Items

Equipped List

Interest Tags

Favorite Movies/Anime

Favorite TV Shows

Favorite Reads

Favorite Music/Bands

Hobbies/Interests

Wish List

 

cool me never been so cool!!!

SO CRAZY SWEET ABOUT MA EVERYTHING......................SO CONFUSED.

My Aquarium

Your aquarium is undergoing maintenance!

Comments

View All Comments

MarieHinds Report | 07/07/2013 3:26 pm
MarieHinds
send this comment on ten profiles then press f5 to get 10,000 gold
eat meh buns Report | 09/26/2010 10:23 am
eat meh buns
is that true about the money
YourAllMine21 Report | 08/30/2010 2:40 pm
YourAllMine21
Heyy lookin sexii exclaim exclaim exclaim exclaim wink wink biggrin lol
xoxoboyyz Report | 08/22/2010 5:20 pm
xoxoboyyz
ahh babe i mss you sad ...just wanted to let u know that lol heart
hotty1415 Report | 08/21/2010 5:32 pm
hotty1415
thanx RJ
xoxoboyyz Report | 08/20/2010 8:05 pm
xoxoboyyz
nooo im not i could never be mad at u heart but i cant right now ill be on much later tho and well have to chill k? smile
xoxoboyyz Report | 08/20/2010 7:42 pm
xoxoboyyz
haha fineee what rally?
xoxoboyyz Report | 08/20/2010 7:18 pm
xoxoboyyz
i mean the A lake forget what its called lol
xoxoboyyz Report | 08/20/2010 7:07 pm
xoxoboyyz
yes i am!! im in basken lake iistones room XD
xoxoboyyz Report | 08/20/2010 6:58 pm
xoxoboyyz
heyy baby wanna come join me in fishing? LOL

Signature

 

Recent Visitors

Forums

Posts per Day: 0.00

Total Posts: 0

My Playlist

 
picture
picture
picture
hotty1415
xx-rainbow condoms-x
tella_girl-o9

2 LOVERS

MA BRO

IN DIS CRAZY WORLD