Welcome to Gaia! :: View User's Journal | Gaia Journals

 
 

View User's Journal

Report This Entry Subscribe to this Journal
it's about me nothing speshel


xhihix
Community Member
avatar
6 comments
BE COMPLETELY HONEST!

WHAT WOULD YOU DO IF?
1. I MADE A MOVE ON YOU:
2. I KISSED YOU:
3. I LIVED NEXT DOOR 2 YOU:
4. I STARTED SMOKING:
5. I ASKED YOU ON A DATE:
6. I WAS HOSPITALIZED:
7. I RAN AWAY FROM HOME:
8. I GOT INTO A FIGHT AND YOU WEREN'T THERE:
9. I ASKED YOU TO LEAVE:
10. I ASKED YOU OUT:

WHAT DO YOU THINK ABOUT MY?
12. PERSONALITY:
13. EYES:
14. HAIR:
15. BODY:

WOULD YOU?
16. BE MY FRIEND?
17. KEEP A SECRET IF I TOLD YOU ONE?
18. HOLD MY HAND?
19. GO OUT IN A DATE WITH ME?
20. KEEP IN TOUCH?
21. TRY AND SOLVE MY PROBLEMS?
22. LOVE ME?
23. DATE ME?
24. HAVE SEX WITH ME?


HAVE YOU EVER?
25. LIED TO MAKE ME FEEL BETTER?
26. WANTED TO KISS ME?
27. WANTED TO KILL ME?
28. KEPT SOMTHING IMPORTANT FROM ME?
29. WANTED TO CUDDLE WITH ME?
30. WANTED TO DO MORE THAN JUST "HANG OUT" WITH ME?

AND MORE!
31. WHO ARE YOU?
32. ARE WE FRIENDS?
33. WHEN AND HOW DID WE MEET?
34. DESCRIBE ME IN ONE WORD:
35. WHAT WAS YOUR FIRST IMPRESSION?
36. WHAT REMINDS YOU OF ME?
37. IF YOU COULD GIVE ME ANYTHING WHAT WOULD IT BE?
38. HOW WELL DO YOU KNOW ME?
39. WHEN'S THE LAST TIME YOU SAW ME?
40. EVER WANTED TO TELL ME SOMTHING BUT COULDN'T?
41. ARE YOU GONNA POST THIS SO YOU CAN SEE WHAT I SAY ABOUT YOU?

WOULD YOU?
42. KISS ME?
43. MAKE OUT WITH ME?





User Comments: [6]
Kiss+Tell
Community Member
avatar
comment Commented on: Thu Oct 19, 2006 @ 10:56am
1. I MADE A MOVE ON YOU: I'd be happy.. heart
2. I KISSED YOU: I'd kiss you back.. heart
3. I LIVED NEXT DOOR 2 YOU: I'd be horny.. heart
4. I STARTED SMOKING: I'd cry.
5. I ASKED YOU ON A DATE: I'd say yes.
6. I WAS HOSPITALIZED: I'd cry, and see you everyday.
7. I RAN AWAY FROM HOME: I'd go with you.
8. I GOT INTO A FIGHT AND YOU WEREN'T THERE: I'd make up for it afterwards
9. I ASKED YOU TO LEAVE: I would
10. I ASKED YOU OUT: Hehe...

WHAT DO YOU THINK ABOUT MY?
12. PERSONALITY: dunno.
13. EYES: beautiful
14. HAIR: silky.
15. BODY: sexy

WOULD YOU?
16. BE MY FRIEND? yes
17. KEEP A SECRET IF I TOLD YOU ONE? yep
18. HOLD MY HAND? hell yes..
19. GO OUT IN A DATE WITH ME? hell yeah
20. KEEP IN TOUCH? yeah
21. TRY AND SOLVE MY PROBLEMS? yes
22. LOVE ME? Yep.. heart
23. DATE ME? yep
24. HAVE SEX WITH ME? Hell yeah!


HAVE YOU EVER?
25. LIED TO MAKE ME FEEL BETTER?no
26. WANTED TO KISS ME? yes!!
27. WANTED TO KILL ME? no!!
28. KEPT SOMTHING IMPORTANT FROM ME? no
29. WANTED TO CUDDLE WITH ME? yes
30. WANTED TO DO MORE THAN JUST "HANG OUT" WITH ME? ******** yeah..

AND MORE!
31. WHO ARE YOU? Kiss+Tell
32. ARE WE FRIENDS? Not yet.. wink
33. WHEN AND HOW DID WE MEET? dunno.
34. DESCRIBE ME IN ONE WORD: Sexy
35. WHAT WAS YOUR FIRST IMPRESSION? your hot baby..
36. WHAT REMINDS YOU OF ME? hmm..
37. IF YOU COULD GIVE ME ANYTHING WHAT WOULD IT BE? sex. biggrin
38. HOW WELL DO YOU KNOW ME? not very well.
39. WHEN'S THE LAST TIME YOU SAW ME? in a forum today
40. EVER WANTED TO TELL ME SOMTHING BUT COULDN'T? dunno
41. ARE YOU GONNA POST THIS SO YOU CAN SEE WHAT I SAY ABOUT YOU? sure babe.



WOULD YOU?
42. KISS ME? YES!
43. MAKE OUT WITH ME? A lil more then that... wink heart


comment Commented on: Fri Oct 27, 2006 @ 06:25am
heart thanks



xhihix
Community Member
avatar
[.The Pope.]
Community Member
avatar
comment Commented on: Thu Nov 16, 2006 @ 07:16pm
WHAT WOULD YOU DO IF?
1. I MADE A MOVE ON YOU: Fall in love < 3
2. I KISSED YOU: Kiss you back
3. I LIVED NEXT DOOR 2 YOU: Die
4. I STARTED SMOKING: Smoke with you < 3
5. I ASKED YOU ON A DATE: Say yes
6. I WAS HOSPITALIZED: I would vist you everyday
7. I RAN AWAY FROM HOME: Would run away with you
8. I GOT INTO A FIGHT AND YOU WEREN'T THERE: I wouldn't care.
9. I ASKED YOU TO LEAVE: I would leave
10. I ASKED YOU OUT: I'd say yes.

WHAT DO YOU THINK ABOUT MY?
12. PERSONALITY: I like it.
13. EYES: Beautiful
14. HAIR: Sexy
15. BODY: Sexy

WOULD YOU?
16. BE MY FRIEND? Yes
17. KEEP A SECRET IF I TOLD YOU ONE? Yes
18. HOLD MY HAND? Yes
19. GO OUT IN A DATE WITH ME? Yes
20. KEEP IN TOUCH? Yes
21. TRY AND SOLVE MY PROBLEMS? Yes
22. LOVE ME? Yes
23. DATE ME? YEs
24. HAVE SEX WITH ME? Hells yeah


HAVE YOU EVER?
25. LIED TO MAKE ME FEEL BETTER? no.
26. WANTED TO KISS ME? Yes
27. WANTED TO KILL ME? No
28. KEPT SOMTHING IMPORTANT FROM ME? no
29. WANTED TO CUDDLE WITH ME? Yes
30. WANTED TO DO MORE THAN JUST "HANG OUT" WITH ME? Yeah

AND MORE!
31. WHO ARE YOU? I am Maddy
32. ARE WE FRIENDS? Yes
33. WHEN AND HOW DID WE MEET? I donated to you
34. DESCRIBE ME IN ONE WORD: Sexy
35. WHAT WAS YOUR FIRST IMPRESSION? nice
36. WHAT REMINDS YOU OF ME? My ex-girlfriend
37. IF YOU COULD GIVE ME ANYTHING WHAT WOULD IT BE? A kiss
38. HOW WELL DO YOU KNOW ME? Not very well
39. WHEN'S THE LAST TIME YOU SAW ME? Today
40. EVER WANTED TO TELL ME SOMTHING BUT COULDN'T? Yes
41. ARE YOU GONNA POST THIS SO YOU CAN SEE WHAT I SAY ABOUT YOU? Sure

WOULD YOU?
42. KISS ME? Yes
43. MAKE OUT WITH ME? Yes


comment Commented on: Fri Nov 17, 2006 @ 06:21am
thanks alot heart



xhihix
Community Member
avatar
Syleth
Community Member
avatar
comment Commented on: Sun Jan 07, 2007 @ 10:55pm
Let's see how my answers've changed sinse last time eh?
BE COMPLETELY HONEST!

What would you do if?
1. I made a move on ya: Meh, I don't think I need to answer that one. wink
2. I kissed ya: Do you even need to geuss?
3. I lived next door to ya: How about living with me?
4. I started smoking: Steal your tabs. XD Or blow smoke into your mouth. XP
5. I asked ya out on a date: Depends where... I hate ice skating.
6. I was hosbitalised: Take ya to my wing. razz
7. I ran away: Follow ya and bring you to mine.
8. I got into a fight without ya: ... I don't think that'll happen considering I walk you home... But if I wasn't there? I'd cry. XD Well, if ya didn't win I would. wink
9. I asked ya to leave: Do so... With a tear in my eye.
10. I asked ya out: Hasn't that question already been asked? Meh, say yes.

What do you think about my?
12. Personality: Cute, dangerous (my abused body told me to say dat) and I'm loving it more and more every day.
13. Eyes: One've the most beautiful things I've ever seen.
14. Hair: Was better blonde but it's still beautiful anyway, if it's on ya. razz
15. Body: GOD DAMN SEXHY!!!

Would you?
16. Be my friend? Bestest.
17. Keep a secret for me? I have many.
18. Hold my hand? I do.
19. Go on a date with me? I have, well, freindly dates. XP
20. Keep in touch? Forever and always
21. Try and solve my problems? Yip.
22. Love me? More than anyone else in the world.
23. Date me? Yes I would.
24. Have sex with me? Yes, if I even can by the time I'm older... You might see to dat. ¬_¬


comment Commented on: Sun Jan 07, 2007 @ 10:57pm
And da ova half.
Have you ever?
25. Lied for my happiness? No, wouldn't do that, I always think you're perfect anyway, ah, the curse of falling in love.
26. Wanted to kiss me? I have.
27. Wanted to kill me? Myself yes, you no.
28. Kept something from me? For a time, but you know now.
29. Wanted to cuddle me? I have.
30. Wanted to do something more than 'hang out' with me? I have. ;P

And more!
31. Who are ya? Your best friend (I hope XD).
32. Are we friends? Tch, kill myself if we wern't.
33. How and when did we meet? About a year and a bit ago, through Philippa, I told you what beautiful eyes you had, 'twas over msn (then in person, you ignored me, then hit me, ever sinse that faithful slap, I've loved you forever razz )
34. Describe me in one word: (Gime 2, either one's true) Perfection. Sunshine.
35. What was your first impression of me? Beautiful & moody.
36. What reminds you of me? My life, 'cause I owe it to you.
37. If you could give me anything, what would it be? Happiness living with me (maybe even the ability for me to not feel pain so you could tortue me all you like). XP
38. How well do you know me? More than anyone.
39. When's the last time you seen me? A few days back.
40. Ever wanted to tell me something but couldn't? I've told you everything I know, well, everything has it's moment, I will tell you everything as life goes on.
41. Are you gona post this to see what I say? Did it a L~O~N~G time ago but you never did... Y_Y_Y_Y_Y

Would you?
42. KIss me? I have.
43. Make out with me? Um, I geuss, even though I don't really like it. ¬_¬



Syleth
Community Member
avatar
User Comments: [6]
 
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum