Welcome to Gaia! ::

Reply Konvent & Träffar
Doujin Madoi 7 (19 - 20 Augusti) [UPPDATERAD, 1.2] Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Little_Angel86

PostPosted: Wed Jun 21, 2006 3:30 am
Vi måste göra en störe fotleken så att en 100 pers är med då jävlar blir det någon at tuga i... åså borde flera sjunga kara åke...  
PostPosted: Wed Jun 21, 2006 10:45 am
Ehm...fotleken blir så stor som de tär folk som orkar att vara med. Det är väl klart att alla inte orkar bry sig eller har annat för sig som de värderar högre. Fotleken lär nog inte bli allt för mycket större skulle jag tro.  

Drevlin
Crew


Little_Angel86

PostPosted: Wed Jun 21, 2006 3:29 pm
Fotleken är ju så simpel så vem som helst skulle vinna den geller bara att ha lite uthålighet inte ens det tålamod så går det till slut...  
PostPosted: Sat Jun 24, 2006 7:52 am
hm har en fråga, kan man skriva här i dena topic om man ska komma eller inte eller måste man vänta tills det görs en topic om vilka som ska komma till DM 7?  

Squall83


Aranea

PostPosted: Sat Jun 24, 2006 9:36 am
Squall83
hm har en fråga, kan man skriva här i dena topic om man ska komma eller inte eller måste man vänta tills det görs en topic om vilka som ska komma till DM 7?
Det är väl bara skriva på, eller skapa en ny topic om du tycker det passar bättre? ._.;  
PostPosted: Sat Jun 24, 2006 10:15 am
Aranea
Squall83
hm har en fråga, kan man skriva här i dena topic om man ska komma eller inte eller måste man vänta tills det görs en topic om vilka som ska komma till DM 7?
Det är väl bara skriva på, eller skapa en ny topic om du tycker det passar bättre? ._.;

oki ja bara undrade bra sweatdrop ni brukar oftast göra en topic som det står vilka som kommer o dom som kanske kommer det var bara därför ja undrade liksom.  

Squall83


Squall83

PostPosted: Sat Jun 24, 2006 1:17 pm
Ja kommer ialla fall smile . Ja har tagit ledigt från jobbet så det ordar sej.
Kommer det o va nån som okej från sthlm? Kommer nog o gå vilse i Västerås så det skulle va bra om man skulle kunna följa nån som har varit där förut ^_^  
PostPosted: Sun Jun 25, 2006 2:53 am
Jag finner det bättr eom ni skriver här. Onödigt med två trådar till varenda konvent som ska vara.

Sen när det gäller vägen så kommer som vanligt kartor att visas. Jag själv har t.o.m fixat lite nya kartor tills konventet. T.ex vart sovsalen ligger, samt markerat ut närliggande matställen. 3nodding Men dom får ni se senare.  

Drevlin
Crew


Squall83

PostPosted: Sun Jun 25, 2006 5:52 am
LÅter bra det ^_^..  
PostPosted: Thu Jul 06, 2006 12:50 am
Ska förmodligen ta mig dit :3  

Miradjii
Vice Captain


Valgarv

PostPosted: Thu Jul 06, 2006 3:03 am
Miradjii
Ska förmodligen ta mig dit :3


Good boy. :3

Om ni inte gör en Uppcon (höjer priserna löjligt mycket) så kommer jag med större säkerhet.

Und Torbjörn shall be with me this time.  
PostPosted: Thu Jul 06, 2006 8:19 am
Höja priserna? xd Usch nej. Vi vill hålla oss på våran 100kr inträde, om det nu inte skulle handla om en Doujin FEST till, då lär det bli lite dyrare. Men som det ska vara nu blir det som vanligt. Kan vi i framtiden vore det kul att sänka priserna t.o.m tycker jag. biggrin  

Drevlin
Crew


rastaman

PostPosted: Sat Jul 08, 2006 2:18 am
Jag kommer lätt :0  
PostPosted: Sat Jul 08, 2006 2:59 am
Drevlin
Höja priserna? xd Usch nej. Vi vill hålla oss på våran 100kr inträde, om det nu inte skulle handla om en Doujin FEST till, då lär det bli lite dyrare. Men som det ska vara nu blir det som vanligt. Kan vi i framtiden vore det kul att sänka priserna t.o.m tycker jag. biggrin



Låter ju versta nice det ju.... sänka priserna är nog ingen som sejer emot...  

Little_Angel86


Drevlin
Crew

PostPosted: Sat Jul 08, 2006 8:34 am
Little_Angel86
Drevlin
Höja priserna? xd Usch nej. Vi vill hålla oss på våran 100kr inträde, om det nu inte skulle handla om en Doujin FEST till, då lär det bli lite dyrare. Men som det ska vara nu blir det som vanligt. Kan vi i framtiden vore det kul att sänka priserna t.o.m tycker jag. biggrin



Låter ju versta nice det ju.... sänka priserna är nog ingen som sejer emot...


Nej, precis. Jag tycker det känns som ett ok drag. VI lär ju knappast kunna bli like feta som UppCon, men så vi erbjuder folk ett lite mindre konvent i mera lagom storlek dit man kan komma och umgås för lite billigare. Den storleken vi har på våra visningar tycker jag är lagom med 100kr. 3nodding

Kan säga att vi nu har strukit allt vi tidigare visat. Ni som hoppats se klart Cowboy Bebop, FMA och annat för tyvärr inte det. Vi nollställer allt kan man säga. Från och med nu kommer vi bara att visa dom 4:a första avsnitten av alla serier. Sen kan det hända att kortare serier så kör vi hela under ett konvent. Samt kör vi ju en del filmer som vanligt. wink Hoppas flera vågar sig in i filmsalarna nu. ^_^  
Reply
Konvent & Träffar

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum