Hoi allemaal! Zoals jullie wel weten ben ik Gaya von Dutch, de mascotte van jullie geliefde guild! Nou ja, als jullie me nog kunnen herkennen. Op de een of andere manier ben ik in een spook veranderd! En zitten er allemaal mensen achter mij aan, alsof ik een slecht persoon ben. Ik heb helemaal niemand kwaad gedaan!
.....
Nou ja, okee. Ik heb de computer van een van die ghostbusters gesaboteerd. Maar anders hadden ze een val uitgezet om mij te vangen! Hoe kunnen ze, de mascotte van hun eigen guild! Hoe ik in een spook ben veranderd? Ik heb geen flauw idee! Ik werd vanmorgen wakker en ik keek in de spiegel en in plaats van mijn gebruikelijke koppie zag ik iets heel anders!

Zoals je ziet ben ik niet meer wie ik was. Maar de ghostbusters willen mij niet geloven als ik zeg dat ik onschuldig ben! Jullie moeten mij helpen! Ik ben al die jaren een trouwe mascotte geweest! Ik al die tijd op al die prijzen gepast die staan te springen om te worden uitgedeeld als er weer een wedstrijd wordt gehouden. Help mij mijn onschuld te bewijzen!
Je hebt besloten om mij te helpen? Echt super! Laat gewoon een berichtje achter in de thread met daarin duidelijk vermeld dat je mij wilt steunen in de strijd tegen de ghostbusters en dan voeg ik je zo snel mogelijk toe aan de lijst van SpookSupporters!
Maar nu komen we bij het interessante gedeelte. Hoe kan je mij helpen bij mijn gevecht tegen de ghostbusters? Simpel, ik heb een lijst van dingetjes die ik nodig heb voor de ultieme aanval. Als jullie mij helpen om alles bij elkaar te krijgen dan hebben we een grote kans op de overwinning!
Taak 01:
Voor de eerste stap heb ik heel veel spoken nodig.
Dit kunnen afbeeldingen zijn die je zelf hebt gemaakt of een Tektek van een spooky avatar. Niet zomaar plaatjes van internet gaan plukken. Die zijn al bekend bij de Ghostbusters en daar kunnen we ze dus niet mee verassen!
Het mooiste en origineelste spook krijgt een kleine beloning. En als er genoeg inzendingen zijn krijgt de mooiste tekening EN de mooiste tektek een prijsje.
Er zijn dus TWEE prijzen te winnen bij deze taak!
PM de spookjes naar mij (Gaya_von_Dutch) met als onderwerp: Spoken Taak 01
Jeey, we hebben 1 spookje binnen!
Taak 02:
Naast man Spookkracht hebben we ook heel veel liefde nodig!
Schrijf een kort verhaaltje over liefde, vriendschap of iets wat hier mee te maken heeft. Het mag zo lang of kort zijn als je zelf wilt.
Ook hier zal het mooiste en origineelste verhaaltje een prijs krijgen.
De verhalen moeten naar mij worden ge-PM-end met als onderwerp: Spoken taak 02
Je kan zo vaak meedoen aan een taak als je zelf wilt. Maar let op na halloween (01-11-2009 08.00uur) worden er geen inzendingen meer geaccepteerd. De prijzen zullen voor 06-11-2009 naar de winnaars worden opgestuurd!
O, als iemand zich verveelt of gewoon een sfeer muziekje nodig heeft: Happy Halloween!
SS-lijst
Gaya_von_Dutch ....................................................... Zakou Nenharma ....................................................... Kittyocean ........................................................................ Lorraaa