Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
The Halloween ADPE Mansion Goto Page: [] [<] 1 2 3 4

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Digipyro

PostPosted: Thu Nov 02, 2006 9:36 am

dan zou ik ook old bie zijn aangezien ik al vanaf go-gaia er al op zit en dat is ook al een loooonnngggg way back =P...
PostPosted: Thu Nov 02, 2006 9:46 am

User Image
User ImageUser Image
Och ja, go gaia.... toen zat ik er ook ong bij XD

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image

kittyocean
Captain

xXxmizxXx

PostPosted: Thu Nov 02, 2006 10:23 am

happy 2 november blaugh
PostPosted: Thu Nov 02, 2006 10:24 am

ik zot nu 2 jaar bij gaia alleen kon ik eerst zo weinig engels dat ik er niks van begreep sweatdrop

xXxmizxXx

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Nov 02, 2006 10:48 am

User Image
User ImageUser Image
Kun je nu zeggen dat op Gaia zijn je Engels heeft verbeterd wink

User Image
PostPosted: Fri Nov 03, 2006 4:13 am

Happy vervroegd weekend xD

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Fri Nov 03, 2006 4:44 am

Check dit: Thanksgiving

Nu niet met z'n allen gaan mopperen dat er dan ook sinterklaas en zo moet worden gevierd... (alhoewel ik dat wel leuk zou vinden xD Sinterklaas VS Santa Claus) Het staat allemaal in de eerste post... Ik ben het ook met hem eens.

Voor de mensen die geen izn hebben/ niet snappen wat er in de post staat even kort samengevat: Halloween wordt ook niet overal gevierd evenmin als pasen, dus het hoeft niet overal gevierd te worden om door gaia gebruikt te worden als een onderdeel van hun plot!

Nog enkele kleine dingetjes: De koeien in de forums spreken gecodeerd, heeft iemand het weten te ontcijferen?
En de koeien op de maps zijn verdwenen.

[edit] Dat van Thanksgiving is een idee/voorstel (in de maak?)
PostPosted: Fri Nov 03, 2006 10:42 am

User Image
User ImageUser Image
Ik vind Thanksgiving zoooo'n slecht idee. Dat de amerikanen het vieren, ala, hun keuze.... maar ze vieren toch eigenlijk dat ze de indianen verdreven. Ja, de dag dat je dankbaar moet zijn. Dat zeggen ze. Maar dat is ontstaan door die massamoord. Zo zie ik het in ieder geval. En daarom ben ik tegen.
Alsof die pilgrims zulke lievertjes waren tegen die 'heidenen'. Mooi niet dus!

Maar goed, dat is echt MIJN mening

User Image

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Fri Nov 03, 2006 11:11 am

ik vind t een beetje een verkeerd idee... ik wou net egoistisch zeggen maargoed het is eigenlijk niet de schuld van gaia maar america. Het is idd lands/continents gebonden en dus niet geldig voor de rest v.d wereld terwijl ik denk dat t er toch echt wel een behoorlijk procentje uit t buitenland ( buiten america) komt. ennuh alsof een kalkoen zo leuk is :S:S:S

halloween mag dan ook zoiets zijn maar da's tenminste nog tof, daar kan je iets mee. Met dat feest lijkt t me een beetje standaart worden. doe dan zoiets als carnaval biggrin ... da's toch internationaal ( ik weet in ieder geval dat nl/belgie/brazilie en frankrijk eraan doet.... )
PostPosted: Fri Nov 03, 2006 1:24 pm

User Image
User ImageUser Image
Laat Gaia maar eigen holidays verzinnen! Iets als Thanksgiving is dan nog wel okay "Day of Thanks", maar het mag naar mijn mening niet geassosierd worden met Thanksgiving

User Image

kittyocean
Captain

number_17

PostPosted: Sat Nov 04, 2006 1:59 pm

Zakou Nenharma
Check dit: Thanksgiving

Nu niet met z'n allen gaan mopperen dat er dan ook sinterklaas en zo moet worden gevierd... (alhoewel ik dat wel leuk zou vinden xD Sinterklaas VS Santa Claus) Het staat allemaal in de eerste post... Ik ben het ook met hem eens.

Voor de mensen die geen izn hebben/ niet snappen wat er in de post staat even kort samengevat: Halloween wordt ook niet overal gevierd evenmin als pasen, dus het hoeft niet overal gevierd te worden om door gaia gebruikt te worden als een onderdeel van hun plot!

Nog enkele kleine dingetjes: De koeien in de forums spreken gecodeerd, heeft iemand het weten te ontcijferen?
En de koeien op de maps zijn verdwenen.

[edit] Dat van Thanksgiving is een idee/voorstel (in de maak?)
hoezo spreken de koeien gecodeert?
PostPosted: Mon Nov 06, 2006 7:26 am

@ kitty: wat ik ervan begrepen heb, gaan ze de dag(en) gebruiken voor een plot update en een mini-event zoals met valentijn. Dus het kan zijn dat het helemaal niet om het thanksgiving vieren draait.

@ 17: Verschillende devs hebben he tgezegd. Waaronder Fleep in zijn journal. Maar volgens mij had niemand het door...

@iedereen: het Hurt 'N Heal spel is verplaatst naar het entertainment forum! En een dezer dagen zal ook dit feestje worden gesloten...

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<] 1 2 3 4

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers