Welcome to Gaia! ::

De Hollandse Molen

Back to Guilds

Dit is een guild om te kijken hoeveel Nederlanders er op gaia zijn en om vrienden te maken. 

Tags: Holland, Nederland, Dutch, Molen, Nederlanders 

Reply De Hollandse Molen
Welkom/Welcome! Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Dreams Dont Turn to Dust

Lonely Fairy

9,050 Points
  • Tooth Fairy 100
  • Gender Swap 100
  • Ultimate Player 200
PostPosted: Fri Jul 22, 2011 12:24 pm

ik snap een ding niet.. waarom moet alles in het nederlands ÉN engels.. razz
PostPosted: Sat Jul 23, 2011 3:56 am

Hai :3
Ik ben Margaret, 18 jaar oud, woon in een klein dorpje in Zeeland.
Hobby's zijn: lezen, schrijven, gamen, films kijken en tekenen (al teken ik tegenwoordig nog maar zeer zelden en is er van echt 'talent' geen sprake).

Wilder Wein MCMXCII

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250
PostPosted: Sat Jul 23, 2011 9:46 am

hey there.
ik ben sven, 20 jaar oud
geboren en getogen rotterdammer maar nu woon ik in een klein dorpje vlakbij de grens tussen zuid-holland en braband.
hobbies zijn.... gamen, tv kijken, gamen, tekenen (niet zo vaak als ik gehoopt had), film kijken (veel bloed = goed) en vooral gamen. blaugh
PostPosted: Wed Jul 27, 2011 12:36 am

Hoi :3 Ik ben Jenny, 16 jaar, geboren in Thailand, Woonde 7 jaar in Den Haag verhuisd naar een klein boeren dorpje in belgie (net over de grens bij maastricht waar ik ook naar school ga) Ik hou van piano en gitaar spelen, volleyball en nog veel meer en tekenen o 3o, zo mijn hele privee leven mrgreen

piIot

10,600 Points
  • Alchemy Level 1 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Alchemy Level 3 100

Magiruri

Precious Cutie-Pie

PostPosted: Wed Jul 27, 2011 4:10 am

heee ~ ik ben sietie, 16 jaar oud en ik woon in een klein dorpje in friesland c: mijn hobby's zijn anime kijken, manga lezen, tekenen, gamen en muziek luisteren/maken.. ^^
PostPosted: Fri Sep 09, 2011 6:20 am

hoi, ik ben Richard ben 14 jaar oud, ik woon in Ossendrecht, een klein dorpje in brabant. en voor de rest heb ik niks te delen

riesepies_NL

Dienuh
Captain

Dangerous Shapeshifter

12,800 Points
  • Millionaire 200
  • Perfect Attendance 400
  • Partygoer 500
PostPosted: Sun Sep 18, 2011 3:49 pm

Promic
ik snap een ding niet.. waarom moet alles in het nederlands ÉN engels.. razz

Het MOET niet.. Maar ik doe het zelf wel aangezien er ook mensen in de guild zitten die niet opgegroeid zijn met Nederlands maar willen leren. Dan zijn sommige berichten in het engels en nederlands handig om te leren vertalen.. razz

---
It doesn't have to.. But I do it myself cause there are also people in the guild who didn't grew up with dutch but want to learn it.. Then some messages who are in english and dutch useful to learn translating... razz  
PostPosted: Mon Sep 19, 2011 3:48 am

halloooo^^
ik ben nieuw in deze gilde, en ik zal me maar even voorstellen wink
ik ben Leonie, 18 jaar en ik woon in het mooie Twente =3
ik doe een hbo-opleiding in de richting van media/journalistiek en ik speel gitaar in een bandje razz
verder besteed ik mijn tijd voornamelijk op gaia xD

S00perPanda

Bashful Baller

17,325 Points
  • Love Machine 150
  • Partygoer 500
  • Alchemy Level 2 100

Colourful_Phoenix

Hilarious Genius

4,650 Points
  • Signature Look 250
  • Forum Sophomore 300
  • Citizen 200
PostPosted: Tue Oct 18, 2011 12:11 am

Heey mrgreen

Ik ben Ayesha, ben 18 jaar en ben sinds paar dagen geleden weer begonnen met gaia xD
Ik woon in Lisse en m'n hobbies zijn gamen, lezen, keyboard spelen en uhm dat was het wel 3nodding 3nodding
PostPosted: Sun Oct 23, 2011 4:43 am

Hallo allemaal, ik ben Sara. Ik ben een 19-jarige Amerikanse uitwisselingsstudent die woont op dit moment in Utrecht. Ik studeer kunst, in het bijzonder illustratie. Ik vind Nederland heel leuk en heb echt genoten van het land tot nu toe.

Ik heb een kleine verbinding met Nederland; namelijk komt mijn vader uit Deventer, maar he verhuisde tot de Verenigde Staten na z'n medische school in Leiden. Zo, ook al ik ben een deel Nederlandse, het was nooit nodig dat ik Nederlands leren of spreken. Drie maanden geleden ben ik met de taal begonnen en nu weet ik niet waarom ik eerder begon nooit.

Hey everyone, I'm Sara. I'm a 19-year-old American exchange student who currently lives in Utrecht. I study art, specifically Illustration. I really like the Netherlands and have really enjoyed the country so far.

I have a small connection with the Netherlands; you see, my dad is from Deventer, but he moved to the United States after medical school in Leiden. So although I am part Dutch, there was never a need for me to learn or speak the language before now. I started three months ago and now I don't know why I didn't start earlier.

Kaeth

Rich Ladykiller

Signourney

PostPosted: Sun Feb 05, 2012 8:53 am

Kaeth
Drie maanden geleden ben ik met de taal begonnen en nu weet ik niet waarom ik eerder begon nooit.

[i

Je leert snel smile
PostPosted: Sun Feb 05, 2012 10:35 am

Signourney
Kaeth
Drie maanden geleden ben ik met de taal begonnen en nu weet ik niet waarom ik eerder begon nooit.

[i

Je leert snel smile
Aardig dat je dat zegt! Haha, ik vergat dat ik hier al had geschreven. smile

Kaeth

Rich Ladykiller

Gingiey

PostPosted: Thu Feb 16, 2012 5:36 am

Hoi Dutchies!

Ik ben Gingiey, 21 jaar en sinds... nu 6? 7? jaar lid van Gaia.. Destijds was ik verslaafd! Nu ben ik af en toe weer actief omdat ik de verleiding gewoonweg niet kon weerstaan smile .
Helaas ken ik niet veel mensen meer op Gaia naast mijn vaste vriendinnetje Zeljka. Ik heb mijn eigen Avatar-art shopje geopend en meest van de tijd daarmee bezig!
I love it! Ik doe het vooral voor de fun en vraag niet zoveel.
Verder wat persoonlijke info, ik woon nu weer in Haarlem. Ben net klaar met een opleiding aan de Willem de Kooning academie (kunstacademie in R'dam waar ik ook vier jaar gewoond heb).
En morgen is mijn eerste werkdag in een museumcafe (spannend!) en naast mijn textiel/arty kanten en hobby's ben ik verder gek op series!
Pretty Little Liars, Twin Peaks heart , Sopranos, Gossip Girl, Vampire Diaries, Ringer en Game of Thrones zijn favoriet.

Soms grijpt Gaia je gewoon weer even, ik denk dat het de hele ongedwonge, fijne, gezellige sfeer is! Hoop dat ik die hier ook weer kan vinden!

Heel veel liefs,
Gingiey

Reply
De Hollandse Molen

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out