|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 24, 2007 10:27 am
Helloween oftewel "All Hallows Eve". Was het kelyische oud jaar (1 november was het nieuwe jaar. tegenwoordig gaan kinderen verkleed langs de huizen voor snoep. 31 oktober is een tijd van geven en krijgen. Hier dus ook. Het werkt als volgt. Om mee te doen moet je iets doneren. Dat mag alles zijn gold goedkope rotzooi dure rotzooi.als de trade gelukt is moet je mij een post sturen en daar zet je een getal neer. elk getal mag tussen 0 en 100 Dat kan tot dinsdag 30 oktober 8 uur. Dan Ik zal ik een paar mensen vragen een radom nummer te geven bij elk item.(wel mensen die niet mee doen) op 31 oktober komen de getallen er te staan. staat jouw'n getal er bij dan win je dat bij behorende item. Alle overgebleven items worden aan de guild gedoneert.duzz.. 1: item doneren 2: een post sturen met je getal 3: wachten op de bevestiging 4: uitslag 31 oktober. de post en het doneren kun je bij mij doen. Als er iets niet klopt of niet eerlijk gaat kun je me pmen. Alle items mogen..Gedoneerde items:1:  2:  3:  4:  5: 6:  7:  8:  9:  20x donateurs flying-strawberry kittyocean
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 25, 2007 2:52 pm
Ik heb het nogal druk met leren voor school examens sweatdrop Maar ik wil wel helpen met die getallen biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 27, 2007 4:52 am
oooooh.... leuk idee!!! ik ga je meteen een trade sturen..... 3nodding
en pas als die trade gelukt is moet ik een getal doorgeven, toch?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 27, 2007 10:59 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 27, 2007 12:21 pm
Ik weet niet of ik het helemaal snap, maar ik doneer wel XD En dan een post/pm met een nummer.... okay XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 03, 2007 9:23 am
•♥• Maakt het wat uit wat voor items het zijn? edit: zie dat het al te laat is, is er nog iets gebeurd? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 1:43 am
Yup, heb leuke dingen gekregen! Zal ik deze maar naar archief doen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|