|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 04, 2011 1:34 pm
Ik zou nooit uit mezelf echt naar Surrender of iets dergelijks luisteren. Ben wel met een heel groepje mensen naar Surrenderhrieps gegaan, waar ik blijkbaar ook nog zonder het te weten Normaal live heb gezien xD Surrender zelf heb ik niet meer live gezien, toen had ik een kleine 'breakdown' vanwege de drukte en alles, maargoed x'D We hebben ze wel vanaf een afstand gehoord XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 05, 2011 10:07 am
ik heb hoooofdpijn....
Ennuh, de mods zijn er dit weekend niet (allemaal naar de Animecon), dus allemaal wel gedragen he? Komen dus eventjes ook gen eitjes ^_^ Maar, dan kunnen jullie al puzzelen! Meer dan de helft staat al online!
@ Piet, Palingsound is ook Nederlands wink Typisch Nederlands bestaat denk ik niet. Ben wel benieuwd hoe ze het gaan doen. Dit is het eerste nummer sinds jaren waar ik achter sta
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 06, 2011 6:54 am
omg.. ik was gisteren in Maastricht, bij het boekenfestijn.. hebben die van TVL mij gefilmd zonder dat ik het wist.. zag ik mezelf net op TV o___o''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 06, 2011 1:40 pm
Aw was t je TV debuut?
En die pop in je sig is vet mooi 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 07, 2011 8:25 am
Maar als je iemand filmt moet je toch toestemming vragen en alles? Dacht ik.. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 07, 2011 2:48 pm
Neo MOF omg.. ik was gisteren in Maastricht, bij het boekenfestijn.. hebben die van TVL mij gefilmd zonder dat ik het wist.. zag ik mezelf net op TV o___o'' Lolllz super geinig toch. En zolang je maar onherkenbaar in beeld bent is het toegestaan. Of mischien liep je bij een evenement ofzoiets, en daar kán het zijn dat dat via via met de organizatie gaat? En ja anders, voor iemand die niks te doen heeft, ga je portretrecht claimen xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2011 12:25 pm
Wilder Wein MCMXCII Maar als je iemand filmt moet je toch toestemming vragen en alles? Dacht ik.. XD In het geval van nieuwsvergaring, zoals dit, hoeft dat niet. Je kan er wel heisa over maken, maar ik denk dat je weinig kans hebt. Anders zouden alle mensen die met koninginnedag gefilmd zijn ook kunnen gaan klagen. En als jij niet zegt dat jij diegene bent, dan weten alleen jij en de mensen die je kennen dat. Op de Animecon Sailor Moon Stuff gevonden! W00t!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2011 2:35 pm
Kitty is back *glomps* heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2011 10:28 am
Yay, people missed me! *passes out cookies*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2011 5:06 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 11, 2011 1:18 pm
nog 1 dag werken en dan een dagje random vrij. YAY!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 15, 2011 1:18 am
(en dat waren ze allemaal! Puzzel ze!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2011 1:29 pm
Letter-in-Egg Quest? surprised alles op datum en tijd sorteren? ben benieuwd!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 17, 2011 10:37 am
Het is het paasevent en je hebt nog minder dan een week wink Het is niet zo moeilijk hoor, maar je moet wel even zoeken! (zie paastopic)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|