Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 906 907 908 909 910 911 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Fri Jul 02, 2010 4:01 am

Calahara
I haat hitte..... en ik moet nu een definitieve keuze maken (vandaag) welke opleiding het gaat worden...
*puf puf*

ow succes
PostPosted: Fri Jul 02, 2010 4:11 am

loving~dolphins
Calahara
I haat hitte..... en ik moet nu een definitieve keuze maken (vandaag) welke opleiding het gaat worden...
*puf puf*

ow succes

trouwens, je hebt een hele mooie avie en siggy.

edit: en nu ga ik lekker Zomg (SS) spelen in mijn pyjama broek, Ha! (Mwahahahaha...) twisted

Edit2: en juist als je wilt beginnen... Word er van beneden gevraagd om speciaal tel van een van de 2 scholen... en je vertelt dat ze willen gaan lunchen... evil

edit3: danke voor booty grab.

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Fri Jul 02, 2010 4:29 am

Calahara
loving~dolphins
Calahara
*puf puf*

ow succes

trouwens, je hebt een hele mooie avie en siggy.

edit: en nu ga ik lekker Zomg (SS) spelen in mijn pyjama broek, Ha! (Mwahahahaha...) twisted

Edit2: en juist als je wilt beginnen... Word er van beneden gevraagd om speciaal tel van een van de 2 scholen... en je vertelt dat ze willen gaan lunchen... evil

edit3: danke voor booty grab.

Dank je heart
hmm ga je ss doen dan wil ik best helpen whee
PostPosted: Fri Jul 02, 2010 7:37 am

ik heb nergens zin in... veel te warm... en morgen om zomerkamp... en van de groep mensen... was er 1 persoon die tegen me praatte... maar nu niet meer... dus het wordt een heel... verveelend kamp... daarna twee weken met mij ouders op vakantie, ook geen zin in...

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Jul 02, 2010 11:09 am

Wow, de hitte was absurd vandaag... en morgen nog warmer!
PostPosted: Fri Jul 02, 2010 2:00 pm

Lang leven de koeling
ik moest werken vanavond en ik stond in de winkel te vullen in de koeling heart maar toen ik weer even achter de kassa zat stond het zweet al weer op mijn voorhoofd

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Fri Jul 02, 2010 2:06 pm

eek Nederland heeft gewonnen van Brazilië 2_1 O.O echt... ik had me voorbereid op teleurgestelde gezichten in Nederland, vol verwachting... wint Nederland! evil En nou krijg ik mijn chagrijnige gezichten niet! evil Maar misschien kan ik op het nieuws wel wat zien... *hoopt op teleurgestelde gezichten van Brazilie (nog beter twisted )*

Waar ga je naar toe Dash?
PostPosted: Fri Jul 02, 2010 2:35 pm

duitsland

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Fri Jul 02, 2010 5:56 pm

Dashinator
duitsland

Da's balen
(is misschien wel beter dan thuis zitten (Engeland gaat bij ons niet door, er was geen ruimte meer (we hadden het eerder op moeten sturen maar... m'n zus leverde haar info niet in en mijn vader heeft een hele poos niet een tochtje (1 min) naar de brievenbus gemaakt...)))
zorg dat je tosti's kan maken, brood is daar niet echt geweldig... (behoorlijk smerig). Als je er tosti's van maakt merk je daar niets van.
PostPosted: Sat Jul 03, 2010 4:49 am

Calahara
Dashinator
duitsland

Da's balen
(is misschien wel beter dan thuis zitten (Engeland gaat bij ons niet door, er was geen ruimte meer (we hadden het eerder op moeten sturen maar... m'n zus leverde haar info niet in en mijn vader heeft een hele poos niet een tochtje (1 min) naar de brievenbus gemaakt...)))
zorg dat je tosti's kan maken, brood is daar niet echt geweldig... (behoorlijk smerig). Als je er tosti's van maakt merk je daar niets van.

broodjes in duitsland zijn wel lekker razz
slagroom is daar smerig X'D ongezoet, smaakt nergens naar..

Neo Sideralis

Desirable Genius

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Sat Jul 03, 2010 5:00 am

Neo MOF
Calahara
Dashinator
duitsland

Da's balen

broodjes in duitsland zijn wel lekker razz
slagroom is daar smerig X'D ongezoet, smaakt nergens naar..

laten we het erbij houden dat ze een andere smaak hebben... of geen...
PostPosted: Sat Jul 03, 2010 8:36 am

Arme Maradonna. Nu moet hij nederigheid gaan leren...

kittyocean
Captain

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Sat Jul 03, 2010 9:00 am

kittyocean

Ja, dat de Duitsers geen geweldige keuken hebben gaat het helaas daarbij niet om.
Leuk, kunnen we verliezen van een buurland, als we al door de halve finale komen en zij ook natuurlijk... (waarschijnlijk wel denk ik...).
Lekker 'all the right moves' aan het luisteren, heerlijk.
PostPosted: Sun Jul 04, 2010 8:42 am

Calahara
kittyocean

Ja, dat de Duitsers geen geweldige keuken hebben gaat het helaas daarbij niet om.
Leuk, kunnen we verliezen van een buurland, als we al door de halve finale komen en zij ook natuurlijk... (waarschijnlijk wel denk ik...).
Lekker 'all the right moves' aan het luisteren, heerlijk.

Kan me niet herinneren dat NL ooit van DU heeft gewonnen. Ik denk dat DU wel WKampion word

kittyocean
Captain

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Sun Jul 04, 2010 2:27 pm

Ja zo zei iedereen dat NL geen kans had tegen brazilie razz
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 906 907 908 909 910 911 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games