|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:31 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Sluta kalla mig Mr Efter!!! gonk Ok då Mr Efter. ^_____^ SLUUTAA!!! gonk *börjar springa runt som en galning och springer in i väggen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:32 pm
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou whee duktig....dom brukar ju ha nån pytte liten manga sektion >_> Såg den här tröjan förra ggn på marknaden och jag hatar mig själv för att jag inte köpte den då! Men nu ska jag ha den om den finns där nu!  oooh eek .....snygg tröjja whee Jag vet! Jag måste ha den! Orkar inte åka till Nubia i Malmö för o få tag på den! crying *kramar* du kommer säkert att hitta den om du går på marknaden sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:32 pm
Go Blixtra Mr.J Blixtra *sparkar ner burkarna och biter honom i örat* *blir irriterad o biter i näsan* Aoue!!! *kramar* blaugh *blir på gosighets humör lr nåt sånt (lol) o kramar tebax* Prrrr... razz smiskar dig i rympan smisk smisk ööööööööööööööööööhhhhhhhh... okej?? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:33 pm
FrodoLouLou *kramar* du kommer säkert att hitta den om du går på marknaden sad Nejj! Dom kommer säkert vara borta eller nått! sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:34 pm
Jetzudan Rebirth SLUUTAA!!! gonk *börjar springa runt som en galning och springer in i väggen* Ojdå. o____O Mr Efter, tror du verkligen att det där var bra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:35 pm
Welcome Filthy , your Gaia Gold: 134 .. Köp mina jacked-up pants! Någon! Dom är jättebilliga! gonk gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nu ska jag kolla lite OS sen blir det dags att sova sad Jävla skola!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P FrodoLouLou *kramar* du kommer säkert att hitta den om du går på marknaden sad Nejj! Dom kommer säkert vara borta eller nått! sad nää gonk dom finns säkert kvar...om du letar lite sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth SLUUTAA!!! gonk *börjar springa runt som en galning och springer in i väggen* Ojdå. o____O Mr Efter, tror du verkligen att det där var bra? Oh why do you want me to suffer like this?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
andra skoldan imorrn... då ska vi samlas på en jävla grusplan vid en badstarnd o spela brännboll me små 7 surprised rna... sen ska man käka o bada o massa annat..... låtere kul??? knappast va??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:36 pm
Filthy Welcome Filthy , your Gaia Gold: 134 .. Köp mina jacked-up pants! Någon! Dom är jättebilliga! gonk gonk Ja nån köp dom så Filthy kan ge mig gold! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 12:37 pm
Jetzudan Rebirth Oh why do you want me to suffer like this?! gonk I'm zee evul. twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *kramar* du kommer säkert att hitta den om du går på marknaden sad Nejj! Dom kommer säkert vara borta eller nått! sad nää gonk dom finns säkert kvar...om du letar lite sweatdrop Man får hoppas!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Welcome Filthy , your Gaia Gold: 134 .. Köp mina jacked-up pants! Någon! Dom är jättebilliga! gonk gonk visste de drygt att ha lite guld??????? ..... AJA i vikket fall om du vill veta så e de fotboll på 4:an sverige brasilien....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Welcome Filthy , your Gaia Gold: 134 .. Köp mina jacked-up pants! Någon! Dom är jättebilliga! gonk gonk Ja nån köp dom så Filthy kan ge mig gold! domokun xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|