|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:11 am
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan varsego ^^ *räcker över en hel påse*..du lär behöva dom 3nodding Hah, tack. sweatdrop *tar en och stoppar i munnen*...Glömde fråga, är dom förgiftade? :Snani ? O.o...ehm..om jag vill ta kol på nån så förgiftar jag inte personen i fråga...jag sticker ut ögonen på'n med min pinne xd *känner smärtan i ögonen av att bara tänka på det* Err... :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:11 am
Chibi Strawberry oni-chan levern är full med blod och grejjer *gestikulerar med armarna* *Ser väldigt äcklad ut* O-ok. Nu vill jag inte veta någe mer om det. o.o^^ lugnt...är inte så förtjust i tanken själv *grimaserar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:12 am
oni-chan ^^ lugnt...är inte så förtjust i tanken själv *grimaserar* Ohh. På så vis. ^^ Tur.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:12 am
Chibi Strawberry Närdå? Och nu snackar vi inte om skrapsår och sådant. -_- jag har fått n jävligt vass gaffel i fingret!!å räknas röret jag fick i gommen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:13 am
Jetzudan Rebirth *känner smärtan i ögonen av att bara tänka på det* Err... :S blaugh inget att oroa sig över...kommer inte att peta ut någons ögon på ett bra tag *flinar brett*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan *facedrop* vad var det jag sa -.-; *plockar fram bandage och rullar in hans mage i* *märker att kniven bara gått genom jackan* Hehehehe... ^___^;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 jag har fått n jävligt vass gaffel i fingret!!å räknas röret jag fick i gommen Åhh just ja. Hände inte det med röret på min födelsedag eller nåt? När du och Alex lekte. o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:14 am
oni-chan Jetzudan Rebirth *känner smärtan i ögonen av att bara tänka på det* Err... :S blaugh inget att oroa sig över...kommer inte att peta ut någons ögon på ett bra tag *flinar brett* You sick, sick lady. o_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Memmi89 jag har fått n jävligt vass gaffel i fingret!!å räknas röret jag fick i gommen Åhh just ja. Hände inte det med röret på min födelsedag eller nåt? När du och Alex lekte. o_Ojag tror det...å då fick jag åka båt till sjukan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
japp 3nodding ...är ju inte så att man vill gör sig själv illamående lr hur ? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:15 am
Memmi89 jag tror det...å då fick jag åka båt till sjukan Ahh just det. Och du blödde ner Jocke's båt. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:15 am
Miradjii oni-chan *facedrop* vad var det jag sa -.-; *plockar fram bandage och rullar in hans mage i* *märker att kniven bara gått genom jackan* Hehehehe... ^___^;;well then...då behövs det ju inget bandage *flinar*...men jag föreslår att du väljer något mindre vasst nästa gång du tänker bersärka omkring på det där viset blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 21, 2004 8:16 am
Chibi Strawberry Memmi89 jag tror det...å då fick jag åka båt till sjukan Ahh just det. Och du blödde ner Jocke's båt. xd gjorde jag? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
.. Jag mår dåligt av att bara läsa det ni skriver .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth *känner smärtan i ögonen av att bara tänka på det* Err... :S blaugh inget att oroa sig över...kommer inte att peta ut någons ögon på ett bra tag *flinar brett* You sick, sick lady. o_< haha bara ibland 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|