|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:47 pm
oni-chan >.<;;;; ajjeeeeeeeeh! *biter i armen* Aargh! gonk *drar ännu hårdare*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:48 pm
Valgarv Fy!The forehead protector is the pride of every ninja ninja Men din persilja!! *Hoppar på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:49 pm
Chibi Strawberry oni-chan det brukar göra dt ja...är vad jag gör på min lillbrossa om han snor mina grejjer...vilket han gör hela tiden stare men han är starkar än jag nu >.<;; Ajdå. o.o Kan ju vara en fördel om de är svagare än en själv. xp 3nodding blir ju lite problematiskt om man först måste slå dom och sen springa för livet hehe
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:50 pm
Chibi Strawberry Valgarv Fy!The forehead protector is the pride of every ninja ninja Men din persilja!! *Hoppar på**Duckar* ninja No one can catch me. *Försvinner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:50 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan >.<;;;; ajjeeeeeeeeh! *biter i armen* Aargh! gonk *drar ännu hårdare* itteeeeeeeeeh!!! crying *borrar in tänderna ännu djupare*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:51 pm
oni-chan 3nodding blir ju lite problematiskt om man först måste slå dom och sen springa för livet hehe Ja verkligen. o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:52 pm
Valgarv *Duckar* ninja No one can catch me. *Försvinner* Njahaja. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:53 pm
Chibi Strawberry oni-chan 3nodding blir ju lite problematiskt om man först måste slå dom och sen springa för livet hehe Ja verkligen. o_Otur att man har två så att den ena kan vara sjysst och den andra en lite retlig jävel *belåten över att vara ensam hemma*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:55 pm
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan >.<;;;; ajjeeeeeeeeh! *biter i armen* Aargh! gonk *drar ännu hårdare* itteeeeeeeeeh!!! crying *borrar in tänderna ännu djupare* Arrgghhh!! D: Om jag släpper slutar du bita? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:56 pm
oni-chan tur att man har två så att den ena kan vara sjysst och den andra en lite retlig jävel *belåten över att vara ensam hemma* Ensam hemma.... o____O Vad mysigt. Har två yngre systrar, båda är starkare än mig och den ena är längre än mig. Vågar inte slåss. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:57 pm
Chibi Strawberry Valgarv *Duckar* ninja No one can catch me. *Försvinner* Njahaja. ._.*Kommer fram bakom Straw* ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:57 pm
Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan >.<;;;; ajjeeeeeeeeh! *biter i armen* Aargh! gonk *drar ännu hårdare* itteeeeeeeeeh!!! crying *borrar in tänderna ännu djupare* Arrgghhh!! D: Om jag släpper slutar du bita? gonk *nickar* mmph!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:59 pm
oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan Jetzudan Rebirth oni-chan >.<;;;; ajjeeeeeeeeh! *biter i armen* Aargh! gonk *drar ännu hårdare* itteeeeeeeeeh!!! crying *borrar in tänderna ännu djupare* Arrgghhh!! D: Om jag släpper slutar du bita? gonk *nickar* mmph! Okej. *släpper*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv *Kommer fram bakom Straw* ^^ *Börjar rita streckgubbar igen* Nanaaa..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry oni-chan tur att man har två så att den ena kan vara sjysst och den andra en lite retlig jävel *belåten över att vara ensam hemma* Ensam hemma.... o____O Vad mysigt. Har två yngre systrar, båda är starkare än mig och den ena är längre än mig. Vågar inte slåss. xd ^^ pappa är hos sin tjej i örebro så bröderna är hos mormor och bäste vännen v^.^v så nu kan jag spela nightwish och metallika så högt jag vill för närmaste grannen bor 50 meter härifrån *happydance* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|