|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 11:10 am
Miradjii Linka Spirit Petsy Linka Spirit *Ser på* Ihh! gonk *dyker ner i Petsys chain wallet* surprised *tittar upp mot från väskan* Han är dö läskig.. gonk Förlåt så mycket, var inte meningen att skrämma dig! sad *springer ut ur affären**kastar konservburkar efter* scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 11:11 am
ja kanske kommer tebax lite senare.. lr imorrn.... ska testa lite nya klädstiler.. TJARÅ
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 11:12 am
Jetzudan Rebirth *glider in på magen och knäcker ryggen 3 gånger* H-hej...! gonk *Vänder på dig och knuffar ut dig så du knäcker ryggen 3 ggr till*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 11:13 am
Petsy Jetzudan Rebirth *glider in på magen och knäcker ryggen 3 gånger* H-hej...! gonk *Vänder på dig och knuffar ut dig så du knäcker ryggen 3 ggr till* Augh! gonk Kan... inte... röra... mig... crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Linka Spirit Petsy Linka Spirit Miradjii *kommer inskuttande falskt trallandes på någon melodi, helt i sin egna lilla värld*
*hoppar fram till kylskåpet och tar ut en festis, skuttar sedan till kassan och betalar* *Ser på* Ihh! gonk *dyker ner i Petsys chain wallet* surprised *tittar upp mot från väskan* Han är dö läskig.. gonk Morgana? Vadå Morgana..? o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *glider in på magen och knäcker ryggen 3 gånger* H-hej...! gonk *Vänder på dig och knuffar ut dig så du knäcker ryggen 3 ggr till* Augh! gonk Kan... inte... röra... mig... crying Ringa sjukhuset?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 11:15 am
Miradjii = Morgan = Morgana <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 11:16 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *glider in på magen och knäcker ryggen 3 gånger* H-hej...! gonk *Vänder på dig och knuffar ut dig så du knäcker ryggen 3 ggr till* Augh! gonk Kan... inte... röra... mig... crying Ringa sjukhuset? V-visst... gonk *hör hur nacken också knäcks* förbannade ha ont dagar. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 11:17 am
*Står och skriker på taket* KOSTAS KENTERIS!!! KOSTAS KENTERIS!!! GO GO GO!!! scream whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 11:17 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *glider in på magen och knäcker ryggen 3 gånger* H-hej...! gonk *Vänder på dig och knuffar ut dig så du knäcker ryggen 3 ggr till* Augh! gonk Kan... inte... röra... mig... crying Ringa sjukhuset? V-visst... gonk *hör hur nacken också knäcks* förbannade ha ont dagar. crying *Ringer sjukhuset, en ambulans kommer och hämtar Jet* :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 11:18 am
Petsy Miradjii = Morgan = Morgana <.< *försöka stänga igen munnen med sina små händer* gonk Scchhh! >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 11:18 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *glider in på magen och knäcker ryggen 3 gånger* H-hej...! gonk *Vänder på dig och knuffar ut dig så du knäcker ryggen 3 ggr till* Augh! gonk Kan... inte... röra... mig... crying Ringa sjukhuset? V-visst... gonk *hör hur nacken också knäcks* förbannade ha ont dagar. crying *Ringer sjukhuset, en ambulans kommer och hämtar Jet* :3 Y-yay... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 11:19 am
Linka Spirit Petsy Miradjii = Morgan = Morgana <.< *försöka stänga igen munnen med sina små händer* gonk Scchhh! >.< Huh?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|