|
|
|
|
|
Gaya_von_Dutch Vice Captain
|
Posted: Fri May 27, 2005 11:44 am
Als ik het goed begrijp:
1000 gold voor Gaya; dus voor kleren etc
En 1000 gold voor jouw All Dutch People Enter wedstrijd?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 27, 2005 11:45 am
Gaya_von_Dutch Als ik het goed begrijp: 1000 gold voor Gaya; dus voor kleren etc En 1000 gold voor jouw All Dutch People Enter wedstrijd? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaya_von_Dutch Vice Captain
|
Posted: Fri May 27, 2005 11:48 am
Darlaa Gaya_von_Dutch Als ik het goed begrijp: 1000 gold voor Gaya; dus voor kleren etc En 1000 gold voor jouw All Dutch People Enter wedstrijd? 3nodding Ik heb het ook in de Journal gezet; we hebben nu bijna 2000 gold voor kleren voor Gaya! Dank je wel Darlaa!!!! (en de anderen natuurlijk)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 12:00 pm
Gaya_von_Dutch Darlaa Gaya_von_Dutch Als ik het goed begrijp: 1000 gold voor Gaya; dus voor kleren etc En 1000 gold voor jouw All Dutch People Enter wedstrijd? 3nodding Ik heb het ook in de Journal gezet; we hebben nu bijna 2000 gold voor kleren voor Gaya! Dank je wel Darlaa!!!! (en de anderen natuurlijk) Heb je genoeg daaraan? Denk het niet he? Moet ik dan nog ff wat doneren?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 11:34 pm
Jenske Gaya_von_Dutch Darlaa Gaya_von_Dutch Als ik het goed begrijp: 1000 gold voor Gaya; dus voor kleren etc En 1000 gold voor jouw All Dutch People Enter wedstrijd? 3nodding Ik heb het ook in de Journal gezet; we hebben nu bijna 2000 gold voor kleren voor Gaya! Dank je wel Darlaa!!!! (en de anderen natuurlijk) Heb je genoeg daaraan? Denk het niet he? Moet ik dan nog ff wat doneren? je moet niks maar het zou heel aardig zijn 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 7:57 am
Gaya krijgt veel gold XD Nu nog de Guild!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 3:11 am
kittyocean Gaya krijgt veel gold XD Nu nog de Guild!! anders geef je toch het geld dat je niet voor gaya nodig hebt aan de guild?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 6:26 am
kiek kittyocean Gaya krijgt veel gold XD Nu nog de Guild!! anders geef je toch het geld dat je niet voor gaya nodig hebt aan de guild? Mensen hebben toch voor Gaya gegeven? en ze loopt nog steeds in haar voddenjurkje.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 9:41 am
Darlaa kiek kittyocean Gaya krijgt veel gold XD Nu nog de Guild!! anders geef je toch het geld dat je niet voor gaya nodig hebt aan de guild? Mensen hebben toch voor Gaya gegeven? en ze loopt nog steeds in haar voddenjurkje. mee eens
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 9:58 am
ik dacht, meschien kan ik dit wel aan Gaya vragen, alle plaatjes in de siggy van kittyoceaan, maakt zei die zelf?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 10:04 am
Anne Heersma ik dacht, meschien kan ik dit wel aan Gaya vragen, alle plaatjes in de siggy van kittyoceaan, maakt zei die zelf? ^_^ als haar handtekening er op staat WS en een soort pentagram heeft zij het gemaakt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 10:08 am
Darlaa Anne Heersma ik dacht, meschien kan ik dit wel aan Gaya vragen, alle plaatjes in de siggy van kittyoceaan, maakt zei die zelf? ^_^ als haar handtekening er op staat WS en een soort pentagram heeft zij het gemaakt. Wel dan geef ik bij deze Kittyoceaan een applausje voor haar teken kunsten biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 11:35 am
Anne Heersma Darlaa Anne Heersma ik dacht, meschien kan ik dit wel aan Gaya vragen, alle plaatjes in de siggy van kittyoceaan, maakt zei die zelf? ^_^ als haar handtekening er op staat WS en een soort pentagram heeft zij het gemaakt. Wel dan geef ik bij deze Kittyoceaan een applausje voor haar teken kunsten biggrin Dan dank ik u =D Zolang er maar WS bij staat; op sommige tekeningen had ik volgens mij nog niet een logo gezet XD en soms heb ik het wel getekend maar behoort het tot een andere serie: Art voor Serenay Moon -> Maan met een planeet Art voor Forever Young -> Nautilus (inktvis uit schelp) Overig -> Zonnester (pentagram in een zon) Enniewee, de reden dat Gaya er nog zo bij loopt, is omdat ik a) nog niet heb uitgerekend hoeveel er voor Gaya gedoneerd is en b) ik voor haar tegelijkertijd een broek en topje wil kopen =D Anders loopt ze er zo half naakt bij *arm kind XD*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 11:55 am
kittyocean Anne Heersma Darlaa Anne Heersma ik dacht, meschien kan ik dit wel aan Gaya vragen, alle plaatjes in de siggy van kittyoceaan, maakt zei die zelf? ^_^ als haar handtekening er op staat WS en een soort pentagram heeft zij het gemaakt. Wel dan geef ik bij deze Kittyoceaan een applausje voor haar teken kunsten biggrin Dan dank ik u =D Zolang er maar WS bij staat; op sommige tekeningen had ik volgens mij nog niet een logo gezet XD en soms heb ik het wel getekend maar behoort het tot een andere serie: Art voor Serenay Moon -> Maan met een planeet Art voor Forever Young -> Nautilus (inktvis uit schelp) Overig -> Zonnester (pentagram in een zon) Enniewee, de reden dat Gaya er nog zo bij loopt, is omdat ik a) nog niet heb uitgerekend hoeveel er voor Gaya gedoneerd is en b) ik voor haar tegelijkertijd een broek en topje wil kopen =D Anders loopt ze er zo half naakt bij *arm kind XD* anders koop je toch alvast de broek of het topje maar laat je het haar toch nog niet aantrekken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 11:56 am
Kan ja =D Maar in principe heb je dan hetzelfde effect =D En eerst nog even kijken hoeveel er voor Gaya zelf was gedoneerd; en dan de goedkoopste prijs vinden!
En indien mogelijk, als iemand het heel goedkoop kan krijgen dan kunnen ze het best wel kopen en dat zij dat het gold terugkrijgen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |