|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 15, 2007 1:47 am
Gisteren was ik er niet EN VANDAAG ZAL IK ER OOK NIET ZIJN!
MUAHAHAHAHA! twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 15, 2007 2:06 am
•♥• Nou... lekker voor je neutral •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 15, 2007 8:05 am
Ik ben er nu lekker wel!! biggrin Ik was de hele dag buiten, totdat ik me begon te vervelen.. en nu ben ik lekker op gaia.. aan het wachten en smachten totdat de MC komt.. whee Maarja.. dat kan ook nog wel tot vanaaf duren.. Ik vind trouwens wel dat het soms een beetje stil is op het forum, (niet verkeerd bedoeld want ik vind het een heel leuk forum razz ) Maar tis wel jammer dat je dan niet snel antwoord krijgt enzo rolleyes En ik kon vandaag voor het eerst m'n nieuwe jurkje aan biggrin Endlich.. mijn mams zeurde elke keer dat ik tot de zomer moest wachten voor een jurkje,, maar nu kan et lekker toch razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 15, 2007 8:18 am
•♥• Jah, tis er warm genoeg voor ^_^
Het kan best stil zijn hier sweatdrop maar gewoon blijven posten, dan kan het alleen maar drukker worden xD want je hebt wel is dat als er niet veel gezegt wordt andere mensen weinig replyen en dan gebeurd er niet.. ben er zelf ook schuldig aan sweatdrop Maar vandaag heb ik er zin in ^^ •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 15, 2007 8:27 am
Hahaa,, okee dan razz Hms.. nog iets te vertelle?? Ik niet denk ik.. K ben aan het proberen gold te verdienen met puzzellen. Dat inkopen en verkopen kan ik nl. niet razz Mooii onderschrift trouwens darlaa,, ik houd ook ergg van roze biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 15, 2007 8:32 am
•♥• Ben net op verjaardags visite geweest en ben me toch een partij misselijk o.O •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 15, 2007 8:34 am
Te veel gegeten?.. ^^ razz Dat kan mij lekker niet overkomen want ik ben aant sonja bakkeren razz En het helpt ook nog echt biggrin Maar,, was het wel gezellig dan ?? smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 15, 2007 8:40 am
•♥• ja was wel gezellie ik ben alleen niet bepaald een gezellig persoon, kan niet makkelijk kleppen en al helemaal niet met vreemden.
>_> ai doet mijn moeder ook, maar hoe dat hier gaat; "Italiaanse tosti's met honing tomaten saus basilicum en geitenkaas (of wat dan ook)" ehum maar dan zonder honig tomatensous of basilicum want dat hebben we niet en geitenkaas hebben we ook niet dus dat wordt 40+ kaas xD ja?? wat nou speciale dieet tostie rofl •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 15, 2007 8:46 am
Sausjes zijn uit den boze twisted domokun Maar het is best een simpel dieet,, gewoon eten wat in het boekje staat en véél water drinken..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 16, 2007 8:02 am
Ik heb gehoord dat Sonja Bakker helemaal niet zo goed is.. Dat je wel veel afvalt, maar dat het er ook gelijk weer aan zit als je normaal gaat eten. Dat is wat ik heb gehoord..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 16, 2007 11:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 16, 2007 12:29 pm
Wow iedereen ziet er weer vet uit biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 16, 2007 1:21 pm
•♥• Leuk zo met die vleugeltjes, beetje een libelle. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 16, 2007 2:21 pm
[Sky-Angel] Ik heb gehoord dat Sonja Bakker helemaal niet zo goed is.. Dat je wel veel afvalt, maar dat het er ook gelijk weer aan zit als je normaal gaat eten. Dat is wat ik heb gehoord.. ze zegt ook totaal niets nieuws XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 17, 2007 8:21 am
kittyocean [Sky-Angel] Ik heb gehoord dat Sonja Bakker helemaal niet zo goed is.. Dat je wel veel afvalt, maar dat het er ook gelijk weer aan zit als je normaal gaat eten. Dat is wat ik heb gehoord.. ze zegt ook totaal niets nieuws XD Jaa,, maar als je aan sonja bakker doet eet je normaal eigenlijk.. Je eet zelfs tussendoortjes alleen dan gezonde tussendoortjes. Want sonja bakker is er voor om je een gezond eetpatroon aan te leren. Dus denk ik ook niet dat je moet sonja bakkeren om je vervolgens daarna weer volledig terug te storten in je oude eetgedrag want daarvoor is het dieet juist niet. maar je valt er idd wel van af 3nodding en ik denk dat ik na sonja bakker veel gezonder zal eten dan daar voor,, en dat is ook juist het doel van dit dieet biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |