|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 5:06 am
kiek kittyocean I scream, You scream, We all scream for Ice Cream!!! Sream for ice! To bad, it's going to rain >< Lekker juist!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 5:09 am
kittyocean kiek kittyocean I scream, You scream, We all scream for Ice Cream!!! Sream for ice! To bad, it's going to rain >< Lekker juist!!!! Kan lekker zijn, maar ik ben niet zo dol op regen (en helemala niet als ik er doorheen moet fietsen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 5:10 am
Als je er door heen moet is het idd vervelend ja XD Maar als je binnen zit is het heerlijk!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 5:18 am
kittyocean Als je er door heen moet is het idd vervelend ja XD Maar als je binnen zit is het heerlijk!!!! ja dan wel, lekker gezellig! een koekje (en ijs) erbij, tv kijken o.i.d.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 5:30 am
kiek kittyocean Als je er door heen moet is het idd vervelend ja XD Maar als je binnen zit is het heerlijk!!!! ja dan wel, lekker gezellig! een koekje (en ijs) erbij, tv kijken o.i.d. Of gewoon in bed liggen!! HEERLIJK!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 5:52 am
kittyocean kiek kittyocean Als je er door heen moet is het idd vervelend ja XD Maar als je binnen zit is het heerlijk!!!! ja dan wel, lekker gezellig! een koekje (en ijs) erbij, tv kijken o.i.d. Of gewoon in bed liggen!! HEERLIJK!!! jaaaaaaa. *smacht*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 5:52 am
Nu nog vakantie hebben XD IK WIL VAKANTIE!
Nog maar 25 dagen school! 25!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 6:05 am
kittyocean Nu nog vakantie hebben XD IK WIL VAKANTIE! Nog maar 25 dagen school! 25!!! jup me 2 ! (naja misschien nog 3 dagen project in lesvrije periode... dus dan heb ik nog 28 dagen..)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 6:17 am
ik moet nog....*gaat snel tellen* 30 stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 6:17 am
Cassidy92 ik moet nog....*gaat snel tellen* 30 stare dat is maar 1 week langer hoor..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 6:19 am
jah nou en das wel een week hoor maar dan gaan we ook op kamp en hebben we onze boeken al ingeleverd leren gaat dus moeilijk blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 6:49 am
Cassidy92 jah nou en das wel een week hoor maar dan gaan we ook op kamp en hebben we onze boeken al ingeleverd leren gaat dus moeilijk blaugh naja als je moet leren duwen die docenten gewoon een blaadje onder je neus of zeggen dat je de aantekeningen moet overnemen razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|