|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 13, 2007 10:47 am
•♥• *Kijkt naar sig* zo en profiel lijkt het net of je een heel klein hondje naast je heb staan. ^_^ •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 13, 2007 12:42 pm
Zakou Nenharma Mag ik nu nog wel zeggen dat ik me kostelijk heb vermaakt met het bouwen van een carnavals wagen? xD *heeft nog steeds de vasteloavend liederen in haar hoofd* Blijkbaar heeft iedereen zich ontzettend verveelt Xp We hebben gewoon niets beters te doen XD Ik volg nu om de tijd te doden: Tenchi Muyo Ryo Ohki OVA 3 Tenchi in Tokyo PGSM Magical Project S Barbie Movies En dan moet ik nog Kiki's flying delivery service in het japans zien....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 13, 2007 2:19 pm
Darlaa •♥• *Kijkt naar sig* zo en profiel lijkt het net of je een heel klein hondje naast je heb staan. ^_^ •♥• nu je het zegt inderdaad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 3:16 am
XDmaster4 Darlaa •♥• *Kijkt naar sig* zo en profiel lijkt het net of je een heel klein hondje naast je heb staan. ^_^ •♥• nu je het zegt inderdaad Goeiemiddag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 3:20 am
HALLLLLLOOOOOOOOO MENSEN!
Daar WAS ik weer XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 3:30 am
Ik heb de ADPE gelinked in mijn quest thread! blaugh
Ook hallo Kitty ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 3:37 am
ik zal vandaag es naar je quest thread kijken =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 3:52 am
Ik zat er aan te denken ADPE te linken in mijn guild. Maarreh, toen kwam ik er dus achter dat haast iedereen daar Engels is. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 6:21 am
XDmaster4 Darlaa •♥• *Kijkt naar sig* zo en profiel lijkt het net of je een heel klein hondje naast je heb staan. ^_^ •♥• nu je het zegt inderdaad •♥• blaugh

•♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 7:04 am
x.Deathrose Ik zat er aan te denken ADPE te linken in mijn guild. Maarreh, toen kwam ik er dus achter dat haast iedereen daar Engels is. xd Ik heb jouw guild ook gelinked! xDD
Darlaa: Ziet er grappig uit! Heb je een eigen shop?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 7:57 am
kittyocean Zakou Nenharma Mag ik nu nog wel zeggen dat ik me kostelijk heb vermaakt met het bouwen van een carnavals wagen? xD *heeft nog steeds de vasteloavend liederen in haar hoofd* Blijkbaar heeft iedereen zich ontzettend verveelt Xp We hebben gewoon niets beters te doen XD Ik volg nu om de tijd te doden: Tenchi Muyo Ryo Ohki OVA 3 Tenchi in Tokyo PGSM Magical Project S Barbie Movies En dan moet ik nog Kiki's flying delivery service in het japans zien.... Had je PGSM niet al gezien? Ow en heb je de extra afleveringen (2 stuks geloof ik) al gezien?
Ik ben nu dankzij een vriend Bleach aan het kijken xD Moet ook nog up to date blijven, ik wordt afgevraagd Xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 8:57 am
» Van PGSM krijg je toch nooit genoeg. PGSM = heart heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 9:05 am
[Sky-Angel] x.Deathrose Ik zat er aan te denken ADPE te linken in mijn guild. Maarreh, toen kwam ik er dus achter dat haast iedereen daar Engels is. xd Ik heb jouw guild ook gelinked! xDD
Darlaa: Ziet er grappig uit! Heb je een eigen shop? •♥• Ja, ik verkoop editjes. ^_^ er staat een link in mijn siggie. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 9:38 am
Darlaa XDmaster4 Darlaa •♥• *Kijkt naar sig* zo en profiel lijkt het net of je een heel klein hondje naast je heb staan. ^_^ •♥• nu je het zegt inderdaad •♥• blaugh

•♥•whaha XD grappig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 14, 2007 9:39 am
ll Eurynome ll » Van PGSM krijg je toch nooit genoeg. PGSM = heart heart heart
Ik heb sommige afleverigen 5 keer gezien xD Die met dat ze in dat spelletjes-tv-show spelen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |