|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 2:01 am
+ Ny Mp3 nart (nästan 800 MB mera @_@; wink ^-^ + Mamma är snel XD + Åka tillbaks till västerås idag. 8]
+/- Får inte köpa en Mp3 med 2 gig T__T
- nada 8]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 6:13 am
+ VI SKA TILL ITALIEN! + ska åka till lager 157 + jag har coca cola hemma
- har sommarjobbat idag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 6:47 am
+ Har fått reda på att jag kan åka till arvikafestivalen nästa vecka. Colony 5~~! heart _ heart + Ledig idag :'D + Jordgubbar + Solen <3 + Det bor en söt spindel i mitt skrivbordshörn ^___^
- Jobb imorrn igen =/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 10:59 am
+ Bo i syrrans lägenhet :'D + Vara helt ensam :> + Snacka med Susanne igen ;_; <3 + redface
- Vara HELT ensam >.>;; - Fan, inte igen.. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 2:07 pm
+ Emilia, tack så otroligt mycket för att du lyssnar och förstår. <3 + Kändes befriande att få berätta det jag gått igenom. + Var hos min faster som fyllde år. ^_^ + Simon och Saga var så söta! whee
+/- Morsan bjöd på glass, men dom hade inte så många goda smaker att välja mellan. >_<
- På tok för varmt. XC
Sammanfattningsvis en ganska trevlig dag, bortsett från den stekande värmen. Kalas med tårta på förmiddagen, och en lagomt långtråkig och lugn eftermiddag. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 3:57 pm
- Värmen. mad - Svartsjuka fruar är läskiga, fråga inte varför jag vet det. Jag vet bara. sweatdrop - Robbie, stop whining! gonk
+ 4th July. ^^ + Om två veckor är jag i London! heart + Och om fyra veckor på Barnens ö. razz + Gaia, så många trevliga personer i Chatterbox. whee + Jag har fått en tillfällig dator som funkar.
-/+ Min laptop är trasig, men det betyder att jag får en ny, stationär dator, om ett par månader. sweatdrop .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 6:19 am
+ Cyrus, underbar pojk. + David, älskling. + Familjen, oh. + Komma hemifrån i några veckor =)
+/- Jag är ful. But i kinda like it >D +/- Jag måste skaffa pass. Shepel000t.
- SOLEXEM >O wtf. dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 7:18 am
+ Slödagar. Skyller på värmen. :B Hoho, kommer få en ledig dag på jobbet. Ledighet + Gävle = Träffa folk! :} Massa gott~ Äta tårtah och träffa alla gamla vänner på lewrdawg. O: <3
+/- Grim's oanständiga matlagning... TwT Ska nog starta en egen tv-show. :'3
- Perf, ingen att leka med D: Måste hitta på något att göraaaa~ Borde verkligen börja klottra mer. Teh sucky suck, aldrig tid/lust. D: Tralala, långt kvar tills jag kan investera i DS Lite. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 12:37 pm
+ Josse var här ^^ + Bytte gips idag, glappar inte längre + Karaoke Stage + Köpt böcker + Ätit hallon, frysta. blaugh
- Gipset sitter för tajt(eller något) och skaver när jag böjer benet, gör ont ialla fall. xp - Hata Marcus. Surprise surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 12:45 pm
+ Snel Emil und Kyuu und DDR = Miket klad Emil! C:
- Lite random saker, blurgurka~ . 3.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 1:50 pm
+
tor och hans kompisar våldsgästade mig igår whee josef och tor lekte lite i vår garderob sweatdrop magnus spelade tiorb(?) åt oss. han är grym allmänt glad konstigt väder. regn,sol och åska- allt på en gång ._.;
- orolig över min kompis :/ hjärtesorg calle kan inte komma hit imorrn och laga mat åt mig gonk kramabstinens! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 2:07 pm
+ska få låna syrrans kamera +min FF playlist på WMP +Munchkin epic rules
+/-ska till stockhlom på torsdag, cya my little XPS :'(
-har inte fått lånat kameran ännu mad -solbränna -insekter -läskiga delar på oblivion (vampires crying ) -Brosan lurade på mig ett headset med Skolavslutning '90 på högsta volym
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 9:42 am
+ dedu drar till stan ofta. + prata med shinobi. x3 + varmt + glass med choklatkross. ^__^ + ..uhm.. prata med shinobi igen! <3
+/- köpt linnen. blir inte lika varmt men jag gillar inte riktigt att ha dom på. D:
- varmt. lite FÖR varmt. o: - kan inte rita varma dagar. <.<; - har ingen ork.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 10:54 am
+ Mera körsbär~<3 Jag KAN faktiskt köra bil, bara jag vill! O: Wroooom! Körde inte på något/någon. :B Kommentarer på kläder. Owo
- Slog halvt sönder tangentbordet med körsbären... xD Vaaarmt D: Massa småbarn som flyttat in. D: Tycker inte om er!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 1:36 pm
+ David. blä. jag älskar dig.
+/- Jag har solat sönder mig själv, är helt jävla brun. Men-det-gör-så-jävla-ont.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|