|
|
| Omdat je lid van mijn Guild bent: |
|
|
| Total Votes : 37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 1:06 pm
•♥• Enne die eerste is een topic van de vorige guildownster die ons kwam vertellen hoe verbaast ze was dat de guild nog leefde en hoe goed we het deden XD was leuk. en de andere was een goede topic maar niet meer van toepassing. We deleten dat soort dingen nooit en die soort dingen worden na verloop van tijd in het archief gezet. Maar het hoeft niet meteen op te rotten dat is ook zo geforceert. ^_^ •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 1:30 pm
true, en we wissen ook niet dingen die negatief zijn 3nodding Wij verbloemen niets, en niets in de doofpot!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 9:28 am
Ik wilde ook niet zeggen dat er iets moet oprotten ... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 9:49 am
Dat weten we smile we vatten jouw antwoord ook niet zo op smile We geven enkel aan dat wij niet bang zijn voor negatieve dingen in de Guild. Dat maakt ons enkel sterker!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 10:13 am
•♥• ^_^; was ook oprotten in de leuke zin van het woord.
Ah kitty das wel erg enthausiast het is niet eens van toepassing op dit moment XD ..gelukkig. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 10:34 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 12:36 pm
Het kwam gewoon een beetje over alsof me mening niet goed was of zoiets ... maar goed het is opgelost .. gelukkig wordt er niks in de doofpot gestopt smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 12:38 pm
Elke mening is waardevol; zeker in deze guild. En aan eerlijkheid hebben we het meeste. Aan een stel slijmerds hebben we niets smile ik heb liever eerlijkheid waar we kunnen zeggen wat we willen, en het oneens met elkaar kunnen zijn, zonder dat er ruzie komt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 12:48 pm
gelukkig maar want dat is wel het beste zeker in een guild die zo groot is als deze ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 1:22 pm
Overal vind ik smile ook bij vriendschappen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 2:04 am
Ja eerlijkheid is het beste xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2006 1:27 pm
Helemaal mee eens exclaim
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 10, 2006 5:51 am
Dit is de meest actieve guild die ik ken, behalve misschien de guild waar ik zelf crewmember ben. Dus ik vind dat jij het heel goed doet Kitty!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |