|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:47 am
FrodoLouLou Nidder FrodoLouLou Nidder FrodoLouLou *springer in och lägger sig på golvet* X_X *tar plats i en kundvagn* gasen i botten! twisted *kör mot frodo* domokun eek WÄÄÄ gonk *rullar in under en hylla* *missar frodo och dundrar in i glassdisken med 900km/h ( eek ) och blir begraven under en massa glassar* gonk eek *ålar sig fram till glasshögen* sad Hallu? *flyger upp ur glasshögen med fem glassar i varje hand* HAHA!! twisted *bombarderar med glassarna* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Petsy Yatzy <.< Eller Bingo. Nåja, sak samma.. xd Yatzy! Vilken lust jag fick att spela det nu då. :S Det är kul, men jag förlorar jämt >_< Varken tur i spel eller kärlek :/ Världen e orättvis!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dogcamp Nidder FrodoLouLou Nidder FrodoLouLou *springer in och lägger sig på golvet* X_X *tar plats i en kundvagn* gasen i botten! twisted *kör mot frodo* domokun eek WÄÄÄ gonk *rullar in under en hylla* *missar frodo och dundrar in i glassdisken med 900km/h ( eek ) och blir begraven under en massa glassar* gonk *Rullar iväg en boulkula mot frodos tå* *blir träffad på lilltån* aaarrghhh!!! Jag dööööööööööööör *faller ihop på golvet och rycker lite*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:48 am
D0ppelganger *hjälpa upp* Måste jag nästan bjuda på en cola, huh? wink *putta omkull* Så, nu är vi kvitt. *ler busigt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:49 am
Petsy Det är kul, men jag förlorar jämt >_< Varken tur i spel eller kärlek :/ Världen e orättvis! Nahh. *Klappa på huvudet* Jag har inte tur i nån av dem heller längre. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:49 am
Nidder FrodoLouLou Nidder FrodoLouLou Nidder FrodoLouLou *springer in och lägger sig på golvet* X_X *tar plats i en kundvagn* gasen i botten! twisted *kör mot frodo* domokun eek WÄÄÄ gonk *rullar in under en hylla* *missar frodo och dundrar in i glassdisken med 900km/h ( eek ) och blir begraven under en massa glassar* gonk eek *ålar sig fram till glasshögen* sad Hallu? *flyger upp ur glasshögen med fem glassar i varje hand* HAHA!! twisted *bombarderar med glassarna* domokun IIiIIK!! *hoppar upp i taklampan* ._. *tittar ner på glassmannen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:50 am
FrodoLouLou *blir träffad på lilltån* aaarrghhh!!! Jag dööööööööööööör *faller ihop på golvet och rycker lite* Oj då.. *Ger Frodo ett sånt där supercoolt tatuerings plåster*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:50 am
Chibi Strawberry Petsy Det är kul, men jag förlorar jämt >_< Varken tur i spel eller kärlek :/ Världen e orättvis! Nahh. *Klappa på huvudet* Jag har inte tur i nån av dem heller längre. :\ *Purr* Aj då >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:51 am
^^ Nån har väl snott våran tur. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dogcamp FrodoLouLou *blir träffad på lilltån* aaarrghhh!!! Jag dööööööööööööör *faller ihop på golvet och rycker lite* Oj då.. *Ger Frodo ett sånt där supercoolt tatuerings plåster* *vaknar upp* >.o E de Bamse?! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou Nidder FrodoLouLou Nidder FrodoLouLou Nidder FrodoLouLou *springer in och lägger sig på golvet* X_X *tar plats i en kundvagn* gasen i botten! twisted *kör mot frodo* domokun eek WÄÄÄ gonk *rullar in under en hylla* *missar frodo och dundrar in i glassdisken med 900km/h ( eek ) och blir begraven under en massa glassar* gonk eek *ålar sig fram till glasshögen* sad Hallu? *flyger upp ur glasshögen med fem glassar i varje hand* HAHA!! twisted *bombarderar med glassarna* domokun IIiIIK!! *hoppar upp i taklampan* ._. *tittar ner på glassmannen* *fattar inte vart frodo tog vägen* mevvafaa... *tittar sig omkring och kliar sej i huvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:52 am
Chibi Strawberry ^^ Nån har väl snott våran tur. :S ^.^ Nej fy vad taskigt stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 10, 2004 2:53 am
Nidder FrodoLouLou Nidder FrodoLouLou Nidder FrodoLouLou Nidder FrodoLouLou *springer in och lägger sig på golvet* X_X *tar plats i en kundvagn* gasen i botten! twisted *kör mot frodo* domokun eek WÄÄÄ gonk *rullar in under en hylla* *missar frodo och dundrar in i glassdisken med 900km/h ( eek ) och blir begraven under en massa glassar* gonk eek *ålar sig fram till glasshögen* sad Hallu? *flyger upp ur glasshögen med fem glassar i varje hand* HAHA!! twisted *bombarderar med glassarna* domokun IIiIIK!! *hoppar upp i taklampan* ._. *tittar ner på glassmannen* *fattar inte vart frodo tog vägen* mevvafaa... *tittar sig omkring och kliar dej i huvet* *släpper taget och landar i Nidders hår* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy ^.^ Nej fy vad taskigt stare Jag men vissa verkar ju ha jättemycket tur med allt. Medan vissa andra inte har nån tur alls. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou Dogcamp FrodoLouLou *blir träffad på lilltån* aaarrghhh!!! Jag dööööööööööööör *faller ihop på golvet och rycker lite* Oj då.. *Ger Frodo ett sånt där supercoolt tatuerings plåster* *vaknar upp* >.o E de Bamse?! domokun Nä.. Lille skutt.. *Sätter plåstret över Frodos näsborre*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|