Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
Mini Meeting 19 November - Mini Verslag aan het einde Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 9 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

SirVendetta

PostPosted: Fri Oct 06, 2006 7:40 am

Nieuwegein is lekker centraal voor mij(kom vanuit haarlem).
Ook niet te ver, en wat mij betreft kan ik er zijn. Welke datum? Mischien een linkje met informatie? xp
PostPosted: Fri Oct 06, 2006 9:09 am

SirVendetta
Als je een meeting met meerdere guilds hebt zul je ook vast en zeker krijgen dat guilds bij elkaar gaan blijen plakken en de groep splitst in delen. crying
Het lieft ga ik ook eerst naar een ADPE meeting. Ik ken al zo weinig mensen, straks ken ik helemaal niemand! eek ( wahmbulance ) xp .

(Over de kleine submeetinkje)Heeft iemand al enig idee waar? xp
Iemand die binnekort een leuk boekenfestijn weet? xd
kun je van te voren nooit weten..
maar het is altijd te proberen ^^

number_17

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Fri Oct 06, 2006 10:27 am

kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Daarin verschillen wij. Met 5 man heb je meer overzicht, is het makkelijker te regelen en kun je makkelijk doen wat je allemaal wilt. De naam maakt niet echt uit, maar ik zou zelf graag overizicht houden bij zo'n meeting, als ik help organiseren.
Trouwens, een meeting waar er 19 mensen komen die de guilds nog nooit binnen zijn geweest vind ik niet echt leuk.
Ik doe dit als ADPE, of ik doe dit niet. Met de ADPE heb ik binding, niet met de Chatterbox.
Noem me grof, noem me dom, noem me whatever you want, maar ik wil wel naar ADPE meetings, maar ik denk niet dat ik naar Gaia meetings wil.
Gaia meetings zijn voor mij te onoverzichtelijk, groot en los zand. En daar hou ik niet van.
Geef mij maar gewoon ADPE meetings. Dat vind ik veel fijner.

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image

Helemaal met jouw eens dit keer ^^ (Voor eens (A))
Ik kom in november zowiezo, welke dag gaat het worden? Zondag weer? Lijkt me wel het makkelijkst.
(first post edited, moet er nog iets bij?)
PostPosted: Fri Oct 06, 2006 10:38 am

User Image
User ImageUser Image
Door mijn nieuwe baan moet ik donderdag en vrijdag werken XD En op zaterdag werk ik ook al XD Dus ik ga ook voor de zondag smile En nieuwegein centraal vanuit Haarlem? Wauw; ik vond het nogal ver weg maar goed, afstand is zowel objectief (zoveel kilometer) als subjectief (ver of niet ver). ^_^

User Image

kittyocean
Captain

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Fri Oct 06, 2006 11:48 am

Haarlem - Utrecht centraal is ongeveer een half uur, of ietsjes meer, valt toch wel mee? Weet niet hoe het zit met vervoer tussen utrecht - nieuwegein...
PostPosted: Fri Oct 06, 2006 12:10 pm

User Image
User ImageUser Image
Om het kwartier een tram ^_^ Je kan zowel Nieuwegein Zuid als IJsselstein nemen. Als de tram uitvalt, zou je lijn 64 (bus) kunnen nemen, maar dan is het wel een stukje verder lopen.
4 strippen op een blauwe strippenkaart ^_^ Met OV 4 roze strippen.

User Image

kittyocean
Captain

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Fri Oct 06, 2006 12:31 pm

Welk station uitstappen? kom jij ons halen? =D *tuurlijk wel*
PostPosted: Fri Oct 06, 2006 12:39 pm

User Image
User ImageUser Image
Zuilenstein en dat is de eerste Halte van Nieuwegein ^_^ En daar zal ik dan zijn ja smile En vanaf daar is het... nou, laten we pessimistisch zijn en zeggen dat we heel erg langzaam lopen.....

5 minuten lopen

User Image

kittyocean
Captain

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Sun Oct 08, 2006 3:23 am

nieuwegein licht best ver weg.... en bovendien, ik heb nog steeds dat scream stressed @#*! syndroom, gelukkig wel een stuk minder erg dan vorig jaar, ik kan nu 6 uur naar school vol houden en dan nog redelijk veel om de rest van de dag te doen, dus ik voel er niks van maar merk het wel. Als ik later misschien weer fulltime naar school ga kan ik misschien mee als het naar emmen is, ik kan dan mijn ouders vragen of dat mag en en naar het busstadion de bus naar emmen proberen te pakken ik denk dat ik best ver kan komen, of misschien willen mijn ouders me brengen.... als ik daar dan ben kan ik naar binnen met een card, ik heb namenlijk een jaar abonoment erop, helaas geld die alleen voor mijzelf. rofl

edit: dit alles bij elkaar lijkt onmogelijk.
PostPosted: Sun Oct 08, 2006 3:33 am

User Image
User ImageUser Image
Geen zorgen smile Het is begrijpelijk ^_^ Ennuh, we hadden besloten eens per jaar een ADPE meeting te houden in een dierentuin, en dan alle dierentuinen af te gaan. En Noorder Dierenpark zal dan heus wel een keer langskomen! Weer ver voor mij, maar dichtbij voor jou!

User Image

kittyocean
Captain

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Sun Oct 08, 2006 3:47 am

kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Geen zorgen smile Het is begrijpelijk ^_^ Ennuh, we hadden besloten eens per jaar een ADPE meeting te houden in een dierentuin, en dan alle dierentuinen af te gaan. En Noorder Dierenpark zal dan heus wel een keer langskomen! Weer ver voor mij, maar dichtbij voor jou!

User Image

Eens per jaar?
PostPosted: Sun Oct 08, 2006 3:55 am

User Image
User ImageUser Image
MINIMAAL eens per jaar een dierentuin smile Okay, dat woordje staat er niet, maar 6 meetings in een jaar en allemaal een dierentuin is niets smile Maar er kunnen uiteraard veel meer meetings gehouden worden smile

User Image

kittyocean
Captain

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Sun Oct 08, 2006 6:03 am

ja, dat is waar, ik had het idee misschien vinden sommigen het leuk om pompoenen uit te hollen en er gezichten in te maken... maar dan moet je maar net een plaats weten......
PostPosted: Mon Oct 09, 2006 12:36 am

welke van de 4 data is het nouw dan ?

QYDrop

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Mon Oct 09, 2006 12:48 am

Waarschijnlijk dus die zondag ^_^
Als ik het zo hoor :3

Hmm ik moet ook eens kijken of ik mag van mijn ouders, miss wil mijn moeder ook wel mee...
(wij zijn echte boekengekken xD)
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 9 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas