Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
Gold kopen... Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri Jun 16, 2006 8:16 am

Eastvane
nee het betalen voor donation items is ok en veroordeel ik niet, maar t kopen van gaia gold ( dus 5 euro = 5000 g ) zoiets :S:S:S:S.... ( is zowiezo niet slim verkoop dan je donation item XD )

maargoed nederland kan wel degenlijk donaten ^^ door paypal... ik heb besloten dit 1 deze dagen te doen (gewoon ff 5 euro) omdat gaia t verdiend en aangezien ik toch best graag de dark halo wil razz

*wacht op eerste loonstrookje*
PostPosted: Fri Jun 16, 2006 8:45 am

Darlaa
Eastvane
nee het betalen voor donation items is ok en veroordeel ik niet, maar t kopen van gaia gold ( dus 5 euro = 5000 g ) zoiets :S:S:S:S.... ( is zowiezo niet slim verkoop dan je donation item XD )

maargoed nederland kan wel degenlijk donaten ^^ door paypal... ik heb besloten dit 1 deze dagen te doen (gewoon ff 5 euro) omdat gaia t verdiend en aangezien ik toch best graag de dark halo wil razz

wil je ook donaten dan ? want dan is mijn voorstel dan maak ik n paypal aan, donate ik bv in 1 x 10 euro krijg jij 2 items en dan kan jij t simpel via rekening overmaken. (tenzij je t liever zelf doet het aanmaken weet niet of t een heel gedoe is ofnie)

p.s 5 euro = 2 items las ik ergens... nja ok 5 dollar, maar euro's liggen zo dicht bij dat ik er vanuit ga dat je voor een 10tje 4 items krijgt.)

Digipyro

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri Jun 16, 2006 8:48 am

Eastvane
Darlaa
Eastvane

wil je ook donaten dan ? want dan is mijn voorstel dan maak ik n paypal aan, donate ik bv in 1 x 10 euro krijg jij 2 items en dan kan jij t simpel via rekening overmaken. (tenzij je t liever zelf doet het aanmaken weet niet of t een heel gedoe is ofnie)

p.s 5 euro = 2 items las ik ergens... nja ok 5 dollar, maar euro's liggen zo dicht bij dat ik er vanuit ga dat je voor een 10tje 4 items krijgt.)

Neej ik heb een creditcard nodig om paypal te kunnen gebruiken maar dan moet je kunnen aantonen dat je salaris krijgt. ik kwee niet ik denk wel dat het simpeler is dan via rekening.
PostPosted: Fri Jun 16, 2006 9:31 am

je heb geen cc nodig om paypal te gebruiken... dat van salaris strookje ben ik ook nog niet tegen gekomen... mja ik ga nu n account aanmaken tijdens t voetbal kijken... vertel je zo wel hoe of wat.

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Jun 16, 2006 1:09 pm

Ik hoorde dat je voor Paypal idd geen Creditcard nodig hebt, en dat je dat open k**t laten. Maar dat is enkel wat ik gehoord heb!!!
PostPosted: Fri Jun 16, 2006 5:45 pm

ik heb tijdens t voetbal een account aangemaakt. er word IDD om een CC gevraagd maar dit is NIET verplicht. OOK heb ik niks over een baan of bank hoeven in te vullen, en ZELFS geen 18 + gezeik hoeven te accepten (wanwege financiele problemen die zouden kunnen opduiken) het is erg veilig lees en hoor ik overal. t neemt slecht wat daagjes in beslag om t geld over te maken (van bankrekening naar paypal) ECHTER, je betaald gaia en gaia betaald om te ontvangen. Maak dus NET ietsjes meer dan 5 euro over (als je dat wilt donaten) ik noem maar een willekeurig bedrag bv 5,45 ofzo (moet je even kijken wat de reken som word) in ieder geval hoe meer je over maakt hoe meer ze eraan willen verdienen (hey eerlijk is eerlijk je betaald namenlijk verder nergens voor).

nja hoop jullie genoeg geinformeerd te hebben mochten er vragen zijn kunnen die bij mij terecht smile ..

oh p.s advies voor iedereen die onder de 18 is, vraag het toch even aan je ouders je bent hier namenlijk wel met geld bezig.

Digipyro

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Jun 17, 2006 4:14 am

Ik heb het uirgerekend ooit het was ongeveer 4 euro. maar miss voor de zekerheid kijken wat de huidige wisselkoersen zijn als je donate.

Dat van die baan was alleen voor het aanvragen van een creditcard niet paypal..

Ik ben er is ingedoken, tja zo'n derde persoon ik weet niet of ik dat wel lekker vind, ze moeten wel je bankgegeven hebben en alles wie weet wat ze kunnen doen ..al is het weel een goed aangeschreven bedrijf maar voelt toch niet helemaal lekker.
Hoe werkt een creditcard eigelijk kun je daar geld opzetten van je bank en dat later gebruiken of haalt ie het ook direct van je bank af? dat laatste dacht ik niet.. maar dan zou dat wel veiliger zijn.
PostPosted: Sat Jun 17, 2006 4:39 am

darlaa je bent nog te jong en verdiend te weinig voor een cc. Dat kan ik alleen al concluderen aan dat je geen fultime baan heb. of meer als 500 euro p maand verdiend (geloof dat dat t minimum is.) ennuh als 3e persoon functioneren hoeft voor mij ook niet, ik d8 alleen tjah t bespaard geld.

maargoed je hoeft je bank gegevens juist helemaal niet te geven bij paypal. zowel niet bij het inschrijven als bij het over maken niet. dus ik zie het probleem niet, verder heb ik gister avond uren gegoogled en nergens iemand kunnen vinden die zei dat het onveilig is. als er iets onveilig is zijn het juist credit cards (kan makkelijker worden gefraudeerd en als t gejat word kan je ervanuit gaan dat ie leeg is)

ik ga je uiteraard niet zeggen dat je paypal moet nemen en zal t je ook niet aansmeren maar wat ik hier zeg zijn wel feiten razz . dus probeer ook de voordelen van paypal in te zien. Ik heb vanmiddag 5 euro over gemaakt, ik zal jullie binnenkort n kleine update geven over hoe het donaten verder is verlopen. ( p.s een cc aanvragen duurd zowiezo wel even aangezien je ook een pasje enzo moet aanvragen)

Digipyro

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Jun 17, 2006 4:43 am

Waar haal je die kennis nou weer vandaan? confused
Dat blijkt echt uit niets wat ik net gezegt heb.
PostPosted: Fri Jul 28, 2006 10:41 am

ehm als er elke maand geld op je rekening wordt gestort kan je gewoon een CC aanvragen mits je 18 jaar of ouder bent heb ik namelijk ook gedaan en ik verdien echt geen 500 euries in de maand en dat is ook niet nodig confused

als je een CC wilt moet je gewoon naar de bank gaan en er 1 aanvragen heb ik ook gedaan en dat was allemaal geen probleem ... as for paypal ik heb ermee gewerkt en dat gaat harstikke goed ... je hoeft dacht ik geen account aan te maken om het te gebruiken heb ik namelijk ook niet gedaan ...

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Jul 28, 2006 12:07 pm

Een creditcard kost jaarlijks geld. Hij is handig, dat vinden mijn ouders ook, maar ze betalen er liever niet mee, want elke transactie kost geld... en de creditcard zelf ook!

Niet handig als jongere, en als je paypal gebruikt, is dat probleem ook weg smile
PostPosted: Fri Jul 28, 2006 1:39 pm

Als ik zo'n ding bij mijn eigen bank zou willen had ik aan die salariseis moeten voldoen.. Officieel dan wat ik gelezen heb ik weet niet hoe het in de praktijk gaat kwa controle..

XD en nu ik salaris heb hoeft het niet meer.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200
PostPosted: Sun Jul 30, 2006 2:19 am

Ik heb me CC ook alleen maar voor aankopen via het internet die internationaal zijn blaugh
PostPosted: Sun Jul 30, 2006 2:29 am

maar je kan dus gewoon paypal gebruiken als je een priverekening hebt met een pin e.d.?

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Jul 30, 2006 3:53 am

Jup 3nodding check de donaties vanuit nederland topic ^_^ daar heb ik het precies uitgelegt.
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces