Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 361 362 363 364 365 366 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

ani_falkon

PostPosted: Sun Jul 09, 2006 12:21 pm

lol thnx ^^
PostPosted: Sun Jul 09, 2006 12:25 pm

Eastvane
kittyocean
schelden via de PM...zo kinderachtig en laf

heh dat van mij ging ergens anders over he XD rofl, niet dat je denkt dat ik bezig ben ofzo razz . ennuh tjah t is gewoon zielig bedoel zeg t dan recht in iemands gezicht... maar dit is triest anoniem omdat ze t anders niet eens durfen. ik durf te wedden dat falco een stuk stoerder/zekerder is dan dat stuk *****

Don't get me started over Online Pesten XD

Anyway, ik verdacht jou er echt niet van hoor XD

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Sun Jul 09, 2006 12:27 pm

t is de meest lage vorm van zelf marteling. vraag me af of men begrijpt wrom t zelf marteling is ? ( ja k heb erover nagedacht)
PostPosted: Sun Jul 09, 2006 12:33 pm

Eastvane
t is de meest lage vorm van zelf marteling. vraag me af of men begrijpt wrom t zelf marteling is ? ( ja k heb erover nagedacht)

Wat dacht je van:

- Mensen zien NIET wat ze aanrichten
- Hierdoor zien ze de grens niet, waardoor het makkelijker is om door te gaan
- De gepeste kan eens per uur het bericht lezen, maar ook 24 berichten in 1x
- Er lijken geen consequenties aan te zitten

etc etc. Heel verslag over gemaakt wink En mijn ICT leraar vond dat ik er een te laag cijfer voor had gehad!

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Sun Jul 09, 2006 12:39 pm

hmmm tjah dat zijn de gevolgen voor het directe slachtoffer. maar ik bedoelde zelf marteling omdat je gewoon zo triest bezig ben je laat eigenlijk alleen maar zien dat je te schijterig bent om zoiets in het echt te zeggen/onder echte naam. meestal zijn dit mensen die aanzien willen van anderen op deze manier en daardoor het leuk vinden andere te ''vertrappen'' maar het is dus zelf marteling omdat er dus ECHT wel een periode komt dat men erover nadenkt van: s**t..... wat was ik eigenlijk triest waarom heb ik dat gedaan enz enz als ze het niet schijnheilig ontkennen. tjah ze hoeven bij mij niet aan te komen over internet sta ik vrij sterk in me schoenen en irl tegenwoordig ook. ik laat me niet meer pesten als iemand mij hier over internet zwart gaat maken zijn de gevolgen meteen groot om zo te voorkomen dat er nog een actie komt. ik laat niet meer met me sollen aangezien ik dat lang genoeg heb laten doen en het gewoon disrespect is.
PostPosted: Sun Jul 09, 2006 12:43 pm

True; deze mensen genieten van het pijn doen van anderen

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jul 09, 2006 12:44 pm

Wow, Eastvane.... ik vond maar 5 punten in je tekst XD (je weet wel, . deze dingen XD). En toch waren het allemaal logische correcte zinnen!
PostPosted: Sun Jul 09, 2006 12:46 pm

hehehehe gaan we nu ookal op spelling controleren razz .

k beken beetje de instelling te hebben als iemand me maar begrijpt is het al goed ( en andersom). Maar fijn te horen dat ik over het algemeen goede zinnen maak.

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jul 09, 2006 12:51 pm

Nou ja, het viel me gewoon op smile Ik dacht eerst dat het 1 hele zin was, maar zag toen nog punten ^_^ Vond het wel grappig!!
PostPosted: Mon Jul 10, 2006 1:36 am

=)

s**t =( mischien toch niet op mezelf wonen aangezien ik in omgeving amsterdam moet studeren voor dat appartement =(.

ga nu eff op internet checken en/of bellen maar als dit niet doorgaat ben ik verdriet X_X.

Digipyro

ani_falkon

PostPosted: Mon Jul 10, 2006 2:00 am

goede morgen smile
en suc6 sad
PostPosted: Mon Jul 10, 2006 2:01 am

ok... = verdriet crying ... some people are ment to suffer.....

Digipyro

ani_falkon

PostPosted: Mon Jul 10, 2006 2:02 am

gaat het niet door ? sad
PostPosted: Mon Jul 10, 2006 2:04 am

nope, je moet weer perse in omgeving a'dam studeren -_- en laat mij nou net in utrecht studeren zucht @#%#%$%& sjonge jonge wat een moeite zeg. staan 7 kamers vrij daar.

Digipyro

ani_falkon

PostPosted: Mon Jul 10, 2006 2:07 am

pffff ook stom stare

btw reems gaat niet mee op vakantie ,en ik ga waarschijnlijk niet naar de stad vandaag, me oom ligt in het ziekenhuis crying
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 361 362 363 364 365 366 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games