Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 352 353 354 355 356 357 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Jun 29, 2006 2:07 pm

Eastvane
scream nu weet ik der echte naam !!

Was niet echt een geheimpje ^_^; staat ook op haar podcast
PostPosted: Thu Jun 29, 2006 2:27 pm

Nog 1 dag...nog 2 proefwerken... ninja

Van Norde

QYDrop

PostPosted: Thu Jun 29, 2006 2:35 pm

Darlaa
Komt er een leraar naar der toe... zeg Kim wie zijn toch al die vreemde mensen die je heb meegenomen??? confused O_o

andwoord ze : ow gewoon een paar vrienden ... vraagt de leeraar: waar ken je ze van dan .... and woord ze : gewoon van .... valt de leraar haar in de reden : ik snap het al ,stel me eens voor een een dan . en dan staadt ze met de mond vol tanden
PostPosted: Thu Jun 29, 2006 3:06 pm

nee hoor dan zegt ze gewoon Kijk deze kleine man is qydrop, qydrop heet qydrop omdat z'n ouders hem eerst qwerty wouden noemen. echter bleek deze naam niet echt origineel en holllands te zijn dus besloten ze hem zo te noemen smile . en dit is eastvane... hij heet eastvane omdaaattttttt uuhhmmmm * eastvane get's poked in the stomage... kough kough. Ja hij komt uit het oosten en daar was heel veel uhm... veen. dus vandaar smile . leraar kijkt kim raar goed leuke vrienden de diploma uitrijking was toch in dat gebouw daar ergens ( wijst naar ziekenhuis) razz .

Digipyro

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu Jun 29, 2006 9:34 pm

Aw sad wie zit je nu in je buik te poken? wat een eikel evil
PostPosted: Fri Jun 30, 2006 12:04 am

Eastvane
nee hoor dan zegt ze gewoon Kijk deze kleine man is qydrop, qydrop heet qydrop omdat z'n ouders hem eerst qwerty wouden noemen. echter bleek deze naam niet echt origineel en holllands te zijn dus besloten ze hem zo te noemen smile . en dit is eastvane... hij heet eastvane omdaaattttttt uuhhmmmm * eastvane get's poked in the stomage... kough kough. Ja hij komt uit het oosten en daar was heel veel uhm... veen. dus vandaar smile . leraar kijkt kim raar goed leuke vrienden de diploma uitrijking was toch in dat gebouw daar ergens ( wijst naar ziekenhuis) razz .

klein ...... 0.o .... ik ben 1meter 88 .... is dat klein ?
en btw ik kom ook uit het oosten, en ik ben tussen het veen geboren mrgreen ( min of meer : westerhaar vriezeveenzewijk)

QYDrop

QYDrop

PostPosted: Fri Jun 30, 2006 12:42 am

is het weer eens raak van daag ?
..... pakt een stoel en gat buiten op het balkon ligen zonnen
PostPosted: Fri Jun 30, 2006 1:48 am

Nou, ik geef geen feestje erna ^_^ Dus het wordt dan de uitreiking zelf. ^_^ Het is in Utrecht (vlak bij het station) en het ziekenhuis is ook 1 tramhalte weg ^_^

Verder, die leraren zullen echt niet zeuren. Hoogstens zou het leuk zijn om jullie aan mijn ICT leraar voor te stellen: Kijk Gerard, die is nou het resultaat van Web 2.0. en de netwerksamenleving!

En uiteraard doen we eerst dan een voorstelrondje XD

Maar ik weet niet of jullie wel zin en geld hebben voor om een uurtje of 2 uitreiking te gaan reizen XD Om te gaan kijken naar iemand die je enkel online kent XD

En als een leraar gaat zeuren, dan heb ik 80 argumenten terug ^_^ Ik mag toch zelf beslissen wie ik uitnodig? Besides, het zal waarschijnlijk de laatste keer zijn dat ik daar kom XD Who cares!!!

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Fri Jun 30, 2006 2:18 am

hmmm kim we zien elkaar denk k wel met een meeting maar naar utrecht reizen kost me een uur.... en ik zou t er best voor over hebben, maar ik ben in totaal 2 uur onderweg voor 2 uur dus dat vind ik btje zonde. Maak anders wat foto's k zou t wel leuk vinden om te zien ^^. ( ik hoop dat je het goed opvat want ik bedoel t gewoon aardig)
PostPosted: Fri Jun 30, 2006 2:26 am

geen zorgen smile ik weet dat sommigen van ver moeten komen enzo ^_^ Maar ALS je wilt, mag je komen XD Het is geen verplichting en ik ben heus niet telleurgesteld als iemand besluit niet te komen XD

Jeetje, wil jij ook al foto's? XD Maar ik HAAT foto's van mijzelf XD En waarvan moet in vredesnaam een foto gemaakt worden?

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Fri Jun 30, 2006 2:33 am

srry ben ff naar t dorp hier, en dan ff klussen. spreek jullie mede gaians vanmiddag (en dan hebben we t ook wel over de foto's razz )
PostPosted: Fri Jun 30, 2006 2:50 am

ik HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT foto's van mijzelf XD Ik weet nooit hoe ik moet staan XD!

kittyocean
Captain

QYDrop

PostPosted: Fri Jun 30, 2006 3:28 am

kittyocean
ik HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT foto's van mijzelf XD Ik weet nooit hoe ik moet staan XD!

ach .... als jij zelf de foto´s matk sta je er niet op .... ( zo doe ik dat altijd mrgreen )
PostPosted: Fri Jun 30, 2006 3:30 am

Eastvane
hmmm kim we zien elkaar denk k wel met een meeting maar naar utrecht reizen kost me een uur.... en ik zou t er best voor over hebben, maar ik ben in totaal 2 uur onderweg voor 2 uur dus dat vind ik btje zonde. Maak anders wat foto's k zou t wel leuk vinden om te zien ^^. ( ik hoop dat je het goed opvat want ik bedoel t gewoon aardig)

van af waar moed je komen dan .... ik moed van uit enschede ( geen idee hoelang met de trijn ... maar moed daar voor ook nog 20 min met de bus ... en dan de trein .... ik ben nog bijan nooit met de trein ge weest xp

ik ga meestal met de fiets .... dan is utrecht tog iets te ver sweatdrop

QYDrop

QYDrop

PostPosted: Fri Jun 30, 2006 3:49 am

over al is het druk behalve hier .....
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 352 353 354 355 356 357 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games