|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 13, 2005 7:42 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 13, 2005 7:44 am
xironghostx Aranea xironghostx ok tror ja ska ta teknik eller natur whee teknik �r trevligt. laser du det eller jupps. en av fyra tjejer i min klass ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 13, 2005 7:46 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 13, 2005 7:47 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 13, 2005 7:47 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 13, 2005 7:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 13, 2005 7:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 13, 2005 7:51 am
xironghostx Mikusagi xironghostx Aranea xironghostx ok tror ja ska ta teknik eller natur whee teknik 䲠trevligt. laser du det eller Om du ar bra i skolan, valj teknik, annars natur. Vi maste fa ner deras medel whee ja fick ju mvg i matte i 8an (forsta betyget) sa dalig e ja int jag hade 5 raka mvg'n i matte tills nu..... näääjdå vi ska inte ge ut MVG i år för de för förstör er motivation
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 13, 2005 7:53 am
Jalkazar xironghostx Mikusagi xironghostx Aranea xironghostx ok tror ja ska ta teknik eller natur whee teknik 䲠trevligt. laser du det eller Om du ar bra i skolan, valj teknik, annars natur. Vi maste fa ner deras medel whee ja fick ju mvg i matte i 8an (forsta betyget) sa dalig e ja int jag hade 5 raka mvg'n i matte tills nu..... näääjdå vi ska inte ge ut MVG i år för de för förstör er motivation haha, så sa de till oss med, men jag fick några mvgn i åttan... men jag har aldrig ansträntg mig särskilt mycket i skolan... det märker jag nu när jag går i ettan och måste anstränga mig för att det ska gå bra så får jag mycket sämre betyg för jag är så lat ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 13, 2005 7:58 am
Aranea Jalkazar xironghostx Mikusagi xironghostx Aranea xironghostx ok tror ja ska ta teknik eller natur whee teknik 䲠trevligt. laser du det eller Om du ar bra i skolan, valj teknik, annars natur. Vi maste fa ner deras medel whee ja fick ju mvg i matte i 8an (forsta betyget) sa dalig e ja int jag hade 5 raka mvg'n i matte tills nu..... näääjdå vi ska inte ge ut MVG i år för de för förstör er motivation haha, så sa de till oss med, men jag fick några mvgn i åttan... men jag har aldrig ansträntg mig särskilt mycket i skolan... det märker jag nu när jag går i ettan och måste anstränga mig för att det ska gå bra så får jag mycket sämre betyg för jag är så lat ^^ hmmm.... så är de med mig också..... jag har typ ett "amazing" snabbminne
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 13, 2005 8:01 am
lol.. >> jag ska nog gå Media appropå ingenting XDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 13, 2005 8:04 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 13, 2005 8:07 am
Jalkazar Blixtra lol.. >> jag ska nog gå Media appropå ingenting XDD de 䲠ja 峳堩ntreserad av.... men jag h? att de va sv岴 att f堪obb inom media sen s宮.. Mjo så kanske det är.. Men jag pallar inte Sam eller något.. Kommer dö då.. Palla mera super pluggande.. Sen om man bara vill så går allt ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|