Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 337 338 339 340 341 342 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

ButtonFly

PostPosted: Mon Mar 12, 2007 12:10 pm

Onze school is nu hersenloos verklaard. Wie gaat er nu, onder het motto "Pimp my Groene Hart" (Schoolvestiging heet Groene Hart, is niet in het groene hart) de HELE school verven?! En dan ook nog eens een lelijke kleur?! Morgen nog zo'n dag.

Ik word gek
PostPosted: Mon Mar 12, 2007 12:33 pm

ButtonFly
Onze school is nu hersenloos verklaard. Wie gaat er nu, onder het motto "Pimp my Groene Hart" (Schoolvestiging heet Groene Hart, is niet in het groene hart) de HELE school verven?! En dan ook nog eens een lelijke kleur?! Morgen nog zo'n dag.

Ik word gek

..............oi. Kunnen ze dat geld niet nuttige besteden?

kittyocean
Captain

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue Mar 13, 2007 5:31 am

OMM: Ik had HET vanochtend ineens.... ***, wat is mijn dag *** begonnen en wat ben ik blij dat dat nu uit de weg is.. hoe 1 goede gedachten je hele dag kan laten bloeien (net als het weer nu) Ik laat me niet meer gek maken, door niemand niet.

DUITS afgerond met een 6 gemiddeld (Jippppppiieeee!!! ^^)
PostPosted: Tue Mar 13, 2007 8:34 am

OMM: datk dalijk nog een heleboel moet lkeren voor vakken diek tog nie kan en diek tog ga verknallen en dan tog nog goeie hoop ervoor op proberen te brengen.. ik begin te beseffen dat dat echt compleet nutteloos is en heel nutteloos wordt smile

Chibi-Ank

AngelofAnna

PostPosted: Tue Mar 13, 2007 11:50 am

Ik mag mee doen met de voorrondes van de achmea kennis quiz
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!
PostPosted: Tue Mar 13, 2007 3:00 pm

kittyocean
ButtonFly

Ik word gek

..............oi. Kunnen ze dat geld niet nuttige besteden?
That's what I thought. Iedereen heeft vandaag heel hard gewerkt, sommige lokalen zijn nog niet af, maar sommige lokalen zijn echt mooi geworden (Sommigen ook niet).

AnelofAnna: Is dat nog steeds bezig dan?! Nou, succes iig dan!

ButtonFly

[KH]Sasuke

PostPosted: Wed Mar 14, 2007 12:29 am

klote dag... werken
PostPosted: Wed Mar 14, 2007 1:50 am

Maandag studiekeuzetest de hele dag lang ^^

The Forbidden Angel

Chibi-Ank

PostPosted: Wed Mar 14, 2007 7:22 am

omg vrijdag pw scheikunde...wordt zooo''nn ramp rolleyes rolleyes
PostPosted: Wed Mar 14, 2007 7:28 am

pizza eten morgen ^^'

Aelin Miresse

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Mar 14, 2007 8:24 am

OMM: Hoe zou het met OKP gaan? sad
PostPosted: Wed Mar 14, 2007 8:26 am

YES!!! Eindelijk vrij!!!

[KH]Sasuke

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Wed Mar 14, 2007 12:38 pm

AngelofAnna
Ik mag mee doen met de voorrondes van de achmea kennis quiz
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!

Een van mijn vriendinnen (Simone Eggens) heeft meegedaan aan die quiz. (is op tv gekomen)
PostPosted: Thu Mar 15, 2007 6:48 am

Dat men ontevreden is over mijn bedrijf, kan gebeuren
Dat ze ontevreden zijn over mijn service, kan gebeuren maar ik ben ontzettend klantgericht EN kruip door het stof voor die ^$^%(RBV&*
Dat ze daarna nog een mail sturen om te klagen over mijn 'belachelijk tekortkomende en schandalige service' is JE REINSTE BULLSHIT!

Ik ben pissed.

Keep your distance if you want to live.

kittyocean
Captain

[Sky-Angel]

PostPosted: Thu Mar 15, 2007 7:32 am

kittyocean
Dat men ontevreden is over mijn bedrijf, kan gebeuren
Dat ze ontevreden zijn over mijn service, kan gebeuren maar ik ben ontzettend klantgericht EN kruip door het stof voor die ^$^%(RBV&*
Dat ze daarna nog een mail sturen om te klagen over mijn 'belachelijk tekortkomende en schandalige service' is JE REINSTE BULLSHIT!

Ik ben pissed.

Keep your distance if you want to live.

Hmm, ik wil nog wat langer van mijn miezerige leven genieten.. * schuifelt voorzichtig achteruit*

Maar is wel *** zeg! Het is jammer dat je ze niet mag slaan, zal ik het voor je doen? xD
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 337 338 339 340 341 342 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games