|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 12:10 pm
Onze school is nu hersenloos verklaard. Wie gaat er nu, onder het motto "Pimp my Groene Hart" (Schoolvestiging heet Groene Hart, is niet in het groene hart) de HELE school verven?! En dan ook nog eens een lelijke kleur?! Morgen nog zo'n dag.
Ik word gek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 12:33 pm
ButtonFly Onze school is nu hersenloos verklaard. Wie gaat er nu, onder het motto "Pimp my Groene Hart" (Schoolvestiging heet Groene Hart, is niet in het groene hart) de HELE school verven?! En dan ook nog eens een lelijke kleur?! Morgen nog zo'n dag. Ik word gek ..............oi. Kunnen ze dat geld niet nuttige besteden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 13, 2007 5:31 am
OMM: Ik had HET vanochtend ineens.... ***, wat is mijn dag *** begonnen en wat ben ik blij dat dat nu uit de weg is.. hoe 1 goede gedachten je hele dag kan laten bloeien (net als het weer nu) Ik laat me niet meer gek maken, door niemand niet.
DUITS afgerond met een 6 gemiddeld (Jippppppiieeee!!! ^^)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 13, 2007 8:34 am
OMM: datk dalijk nog een heleboel moet lkeren voor vakken diek tog nie kan en diek tog ga verknallen en dan tog nog goeie hoop ervoor op proberen te brengen.. ik begin te beseffen dat dat echt compleet nutteloos is en heel nutteloos wordt smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 13, 2007 11:50 am
Ik mag mee doen met de voorrondes van de achmea kennis quiz WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 13, 2007 3:00 pm
kittyocean ButtonFly Onze school is nu hersenloos verklaard. Wie gaat er nu, onder het motto "Pimp my Groene Hart" (Schoolvestiging heet Groene Hart, is niet in het groene hart) de HELE school verven?! En dan ook nog eens een lelijke kleur?! Morgen nog zo'n dag. Ik word gek ..............oi. Kunnen ze dat geld niet nuttige besteden? That's what I thought. Iedereen heeft vandaag heel hard gewerkt, sommige lokalen zijn nog niet af, maar sommige lokalen zijn echt mooi geworden (Sommigen ook niet). AnelofAnna: Is dat nog steeds bezig dan?! Nou, succes iig dan!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 12:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 1:50 am
Maandag studiekeuzetest de hele dag lang ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 7:22 am
omg vrijdag pw scheikunde...wordt zooo''nn ramp rolleyes rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 7:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 8:24 am
OMM: Hoe zou het met OKP gaan? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 8:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 12:38 pm
AngelofAnna Ik mag mee doen met de voorrondes van de achmea kennis quiz WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!! Een van mijn vriendinnen (Simone Eggens) heeft meegedaan aan die quiz. (is op tv gekomen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 6:48 am
Dat men ontevreden is over mijn bedrijf, kan gebeuren Dat ze ontevreden zijn over mijn service, kan gebeuren maar ik ben ontzettend klantgericht EN kruip door het stof voor die ^$^%(RBV&* Dat ze daarna nog een mail sturen om te klagen over mijn 'belachelijk tekortkomende en schandalige service' is JE REINSTE BULLSHIT!
Ik ben pissed.
Keep your distance if you want to live.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 7:32 am
kittyocean Dat men ontevreden is over mijn bedrijf, kan gebeuren Dat ze ontevreden zijn over mijn service, kan gebeuren maar ik ben ontzettend klantgericht EN kruip door het stof voor die ^$^%(RBV&* Dat ze daarna nog een mail sturen om te klagen over mijn 'belachelijk tekortkomende en schandalige service' is JE REINSTE BULLSHIT! Ik ben pissed. Keep your distance if you want to live. Hmm, ik wil nog wat langer van mijn miezerige leven genieten.. * schuifelt voorzichtig achteruit*
Maar is wel *** zeg! Het is jammer dat je ze niet mag slaan, zal ik het voor je doen? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |