|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 14, 2006 1:20 am
Gomen for being away so long. ik was op een kleine vakantie ^_^ en nu begint mijn SEweek dus vaak online komen zal niet echt gaan gebeuren denk ik... nou ja, ik moet naar school =3 wens me succes ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 14, 2006 1:22 am
Zakou Nenharma Gomen for being away so long. ik was op een kleine vakantie ^_^ en nu begint mijn SEweek dus vaak online komen zal niet echt gaan gebeuren denk ik... nou ja, ik moet naar school =3 wens me succes ^_^ veel succes !! biggrin . wrom is de rest trouwens ineens zo weinig aanwezig... t is echt enorm rustig sad ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 14, 2006 2:15 am
de meesten zijn naar school denk ik het grootste deel in deze guild is dacht ik jonger dan 18 en zit nog op het middelbaar (was ergens een poll volgens mij)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 14, 2006 3:12 am
hmm denk dat t ook btje door de verveling komt dat ik snel kan reageren en daardoor lijkt alsof t rustig is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 14, 2006 6:18 am
Ganbatte, Zakou-chan!!!
Ik denk dat het ook met de hitte te maken heeft; mensen gaan dan liever naar een zwembad ofzo ^_^
Vandaag rotweer XD Nou ja, vinden anderen! Ik geniet! I LIVE!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 14, 2006 8:56 am
Sorry dat ik even weg was, ik was een weekendje weg en ik was ziek! maar I'm back!! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 14, 2006 11:17 am
OMFG ik wil mijn eigen guild beginnen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 14, 2006 11:27 am
[Norwood] OMFG ik wil mijn eigen guild beginnen sweatdrop Ben der voor aan et sparen domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 14, 2006 12:41 pm
Wat voor guilds willen jullie?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 14, 2006 1:36 pm
Ik samen met nog 2 anderen, gaan een rpg guild maken denk ik... Ik denk dat ik een manier gevonden heb om een rpg wat langer te maken en mocht iemand intresse in de rpg verliezen dan kan het verhaal gewoon verder gaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 14, 2006 1:50 pm
Succes ermee dan!!
Oi, wat heb ik het druk in Juni. Ik vergeet een B-day. Ik weet het zeker! Er zijn er zoveel in Juni!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 14, 2006 2:29 pm
Ik word een maf van dat lang werkdag gedoe.. ik heb besloten dat ik iedere nacht 5 uur wil slapen en de rest nodig heb voor mezelf.. dus ben in vanavond in slaap gevallen kan ik een uur later naar bed. xd sweatdrop geeft opzich wel een gevoel van een langer avond. *gaat kopje thee zetten*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 14, 2006 2:33 pm
[Norwood] Ik samen met nog 2 anderen, gaan een rpg guild maken denk ik... Ik denk dat ik een manier gevonden heb om een rpg wat langer te maken en mocht iemand intresse in de rpg verliezen dan kan het verhaal gewoon verder gaan. niet demotiverend bedoeld, maar zorg dat je origineel, overzichtenlijk bent en iets nieuws toevoegd want der zijn al behoorlijk wat rpg's op gaia alleen al.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 15, 2006 2:31 am
het is niet het makelijkst om een gild te maken en te onder houden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 15, 2006 3:24 am
ik zou ok wl een guild willen maar ik zou niet weten waarover en het is veel werk hoor ik dus je kan hethet beste met een paar mensen doen denk ik ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |