|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 1:21 am
Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Typ...vet inte såpa!XDDDDD M䳳a f?m堦?agare <.< xd oO;;;; XDDD Kvinnlig man s? XD... xd HAHAAH!!! xd lol Den d䲠var ju bra! Alltid kul med särskrivningar whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 1:21 am
Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Typ...vet inte såpa!XDDDDD M䳳a f?m堦?agare <.< xd oO;;;; XDDD Kvinnlig man s? XD... xd HAHAAH!!! xd lol Den d䲠var ju bra! Alltid kul med särskrivningar whee Verkligen. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 1:25 am
Jao, wujwuj...^^ hur är det med jordgubben då?=3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 1:27 am
Sostrate Jao, wujwuj...^^ hur är det med jordgubben då?=3 Min näsa gör ont. >< Annars är det helt ok. 3nodding Hur är det själv? ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 1:29 am
Chibi Strawberry Sostrate Jao, wujwuj...^^ hur är det med jordgubben då?=3 Min näsa gör ont. >< Annars är det helt ok. 3nodding Hur är det själv? ^^ aoao x_X men det går över så småningom ^^ allt är väl okej idag..trött men det går att ta igen efter skolan xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 1:31 am
Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Jao, wujwuj...^^ hur är det med jordgubben då?=3 Min näsa gör ont. >< Annars är det helt ok. 3nodding Hur är det själv? ^^ aoao x_X men det går över så småningom ^^ allt är väl okej idag..trött men det går att ta igen efter skolan xp Det är tur det. xp Vaknade flera gånger inatt av att det gjorde ont så. sweatdrop oO;; Det gör det nog. >>;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 1:33 am
Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Jao, wujwuj...^^ hur är det med jordgubben då?=3 Min näsa gör ont. >< Annars är det helt ok. 3nodding Hur är det själv? ^^ aoao x_X men det går över så småningom ^^ allt är väl okej idag..trött men det går att ta igen efter skolan xp Det är tur det. xp Vaknade flera gånger inatt av att det gjorde ont så. sweatdrop oO;; Det gör det nog. >>;; Jo..=3 du tog ju det nyligen så. xD jag vaknade också ett par gånger....det var typ ett surrande/brummande ljud och jag fick för mig att hela rummet skakade så att jag fick småpanik XDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 1:36 am
Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Jao, wujwuj...^^ hur är det med jordgubben då?=3 Min näsa gör ont. >< Annars är det helt ok. 3nodding Hur är det själv? ^^ aoao x_X men det går över så småningom ^^ allt är väl okej idag..trött men det går att ta igen efter skolan xp Det är tur det. xp Vaknade flera gånger inatt av att det gjorde ont så. sweatdrop oO;; Det gör det nog. >>;; Jo..=3 du tog ju det nyligen så. xD jag vaknade också ett par gånger....det var typ ett surrande/brummande ljud och jag fick för mig att hela rummet skakade så att jag fick småpanik XDDD Ja, precis. razz I'm not fully nöjd med smycket heller så jag försöker ta hand om det bra så det läker lite fortare. xp OO;;; Vad var det då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 1:38 am
Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Jao, wujwuj...^^ hur är det med jordgubben då?=3 Min näsa gör ont. >< Annars är det helt ok. 3nodding Hur är det själv? ^^ aoao x_X men det går över så småningom ^^ allt är väl okej idag..trött men det går att ta igen efter skolan xp Det är tur det. xp Vaknade flera gånger inatt av att det gjorde ont så. sweatdrop oO;; Det gör det nog. >>;; Jo..=3 du tog ju det nyligen så. xD jag vaknade också ett par gånger....det var typ ett surrande/brummande ljud och jag fick för mig att hela rummet skakade så att jag fick småpanik XDDD Ja, precis. razz I'm not fully nöjd med smycket heller så jag försöker ta hand om det bra så det läker lite fortare. xp OO;;; Vad var det då? Jao, gör du så. =3 det är ju bra. Tja det var något fordon utomhus xDDDDD sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 1:40 am
Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Jao, wujwuj...^^ hur är det med jordgubben då?=3 Min näsa gör ont. >< Annars är det helt ok. 3nodding Hur är det själv? ^^ aoao x_X men det går över så småningom ^^ allt är väl okej idag..trött men det går att ta igen efter skolan xp Det är tur det. xp Vaknade flera gånger inatt av att det gjorde ont så. sweatdrop oO;; Det gör det nog. >>;; Jo..=3 du tog ju det nyligen så. xD jag vaknade också ett par gånger....det var typ ett surrande/brummande ljud och jag fick för mig att hela rummet skakade så att jag fick småpanik XDDD Ja, precis. razz I'm not fully nöjd med smycket heller så jag försöker ta hand om det bra så det läker lite fortare. xp OO;;; Vad var det då? Jao, gör du så. =3 det är ju bra. Tja det var något fordon utomhus xDDDDD sweatdrop 3nodding xD xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 1:43 am
vet...lustigt när man tänker på det XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 1:45 am
fordon. whee lät som det var typ jordbävning eller något. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 1:49 am
xd mjo...gah, nu måste jag dra gonk fyhsikbajs...men vi ses whee *kramar och skuttar iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 09, 2004 1:50 am
Sostrate xd mjo...gah, nu måste jag dra gonk fyhsikbajs...men vi ses whee *kramar och skuttar iväg* oO fint ämne. sweatdrop Seee yuuuu~ whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|